litt lei meg

ventermitt4 barn

Betatt av forumet
skulle tørke meg, var masse slim, nå var det litt blod, har litt vondt i underlivet. hva kan det være??

tror "liksomlegene" her inne er feil plass å henvende seg til om du er bekymret og lei deg...
ikke skrem deg selv ved å få feilinformasjon fra oss som ikke har annet enn egne erfaringer å gå ut fra. vil heller råde deg til å se på lommelegen på nett, om der er lignende spørsmål, eller ringe legevakten eller gyn.pol slik at fagfolk kan svare deg 

trøsteklem sendes din vei!

Lollitupp skrev:

tror "liksomlegene" her inne er feil plass å henvende seg til om du er bekymret og lei deg...
ikke skrem deg selv ved å få feilinformasjon fra oss som ikke har annet enn egne erfaringer å gå ut fra. vil heller råde deg til å se på lommelegen på nett, om der er lignende spørsmål, eller ringe legevakten eller gyn.pol slik at fagfolk kan svare deg 

trøsteklem sendes din vei!

det kommer vel litt ann på fargen, om det er rosa, brunt eller friskt rødt blod.
Har hatt litt brunt noen ganger, og hørt at det er ganske normalt. Når jeg hadde SA var det masse rødt friskt blod, akkurat som vanlig mensen. jeg fikk da beskjed av legevakta om å ta det med ro og kontakte fastlegen dagen etter(siden det var helg)

enig med de over jeg altså.
Men må jo selvsagt spørre;-) har du vondt fordi du ser blod eller har du vondt fordi det er noe galt. Altså psykisk eller ikke.
Panikken kan jo ta alle uten at det er noe galt nødvendigvis

Fikk litt farget utflod selv for ca en uke siden,varte norn dager nå er det borte og alt føles normalt.
Fikk jo litt småpanikk siden jeg mistet for ikke så lenge siden, men da var det helt anerledes, mere blod.....

Hei!

Føler med deg, det er kjempeskummelt å oppleve blødninger..! 

Tenkte jeg skulle berolige deg med at det er veldig vanlig med småblødninger i svangerskapet, så det trenger ikke være noe alvorlig =) men ta kontakt med legen din om du er usikker, det er slitsomt å ikke vite!

God klem

Back
Topp