Litt lei meg...

blond og blid

Andre møte med forumet
Er tolv uker i morgen, og veldig glad for at jeg har gjort unna de tre første månedene.
.. men er så lei av å være i så dårlig form. Føler meg som en utrolig dårlig mor for de to skjønne jentene mine, siden jeg nesten ikke orker  noen ting. Hele ettermiddagen ligger jeg enten på sofaen eller i sengen, og jeg spyr av ingenting[:(]
Har ikke vært så dårlig de to andre gangene..
Nei, nå håper jeg virkelig at formen snur snart! Jeg gleder meg til at jeg kan være mamma "på orntli" igjen[:D]

Husk det går over, og så har de den beste mammaen sin tilbake i en håndvending! Barn tåler mye, og dette greier de helt fint i en periode. Prøv å legg bekymringene på hylla så krysser jeg fingre for at du snart blir bedre!

da er vi to!!! minus at jeg ikke har barn fra før av. [;)]
er så lei av å ligge rett ut hele tiden. har ikke jobba siden januar. vært bare dårlig helt fra jeg begynte på hormoner til IVF behandling. så begynner bli rimlig lei av å ligge rett ut [:'(][:'(]
spy av alt og ingen ting .
håper dette gir seg når jeg når 3 mnd !!!!

men god bedring og *håpe på at det gir seg snart *

Ja vi får bare holde ut, og vite at det kommer bedre tider[:)] Det er bare så kjedelig mens det står på...

Jeg har også vært kjempedårlig. Vært sengeliggende i snart to uker*leeeeei*.. Ikke noe gøy i det hele tatt!

Huff, det er ikke noe gøy nei.... Håper formen din stiger snart så du får lekt masse med barna dine! Var selv fryktelig dårlig og kastet opp mye sist gang og det er ikke noe morro nei...

huff.. høres ikke noe noe gøy ut.. Jeg kjenner jeg er glad jeg ikke har noen småtroll løpende rundt meg nå.. Men ja, det går vel over snart nå som du har kommet dit du er.. Men har du ikke noe familie som kanskje kunne hatt barna litt da? Hvis du trenger litt avlastning..
Barna dine kommer nok uansett aldri til å tenke at du er en dårlig mor.. de synes sikkert veldig synd på deg.
*trøsteklem*

Sånn er det her også, dårlig samvittighet for lillegutt som har en mamma som brekker seg og spyr for alt og ingenting,men det er snart over for oss og glemt for de HELDIGVIS!

Back
Topp