Litt lei meg nå...

*juniseptembermamma*

Glad i forumet
Jeg var hos legen i dag kl. 0930 for å fjerne spiralen min, for vi skal jo begynne å lage baby nå!
  Jeg har gruet meg til denne timen ett par uker nå, men når jeg kom dit så gikk det greit, jeg hoppet opp i GU- stolen og lå der mens legen "rota" oppi der.
  Så spør han om jeg husker om trådene ble klippet korte, hvor lenge jeg har hatt spiralen osv.
Jeg har hatt den i 1 1/2 år.
  Så etter en stund så sier han at han ikke finner igjen noen spiral oppi der!!![8|][&:]
Han sa at han skal skrive henvisning til sykehuset da, og da spør jeg hvor lenge er det til jeg får komme inn der da??
  Da sier han at han skal prøve å få meg fort inn, men at det kan ta opptil et halvt år!!??[:(][:(]

Og vi som var så klare for å begynne nå...
Også tenker jeg, hva hvis de ikke får tak i den på sykehuset da, da må den vel opereres ut, og da er det vel ytterligere opptil et halvt års ventetid??

Huff, jeg er så lei meg nå...[:(][:(][:(]

Noen som har opplevd noe lignende? og hvordan gikk det?

Uff, stakkars. Lykke til videre
[&o][&o][&o][&o]

Mamma opplevde at hennes forsvant. Den ble aldri funnet igjen.

Men de trenger vel bare en enkel ultralydundersøkelse for å se hvor den ligger, men det blir vel gyn som må fjerne den så det blir vel kanskje litt ventetid

Kanskje den har falt ut. Legen min sa det kunne skje.

min vennines spiral, forsvant ltt oppove rog kapslet seg inn. Hun fant ut at den ikke var på plass, da hun ble gravid.
Hun opererte den ut etter sv.skapet.

Skummelt det der altså!!! Tror jeg ville prøve å finne en privat gynekolog eller no og finne ut av det der!
Er oftest ikke noe særlig ventetid der!!!

Huff,visste ikke at den kunne bare forsvinne sånn. Håper du får komme til raskt og at dere kan komme igang med prøvingen.

Lykke til.

Var det din fastlege som forsøkte å få den ut??

I så fall hadde jeg kostet på meg en time hos privat gynekolog (om du har sånt i nærheten av deg), denne kan ta ultralyd og sjekke om spiralen finnes der og så fjerne den ut i fra funn på ultralyd..[:)]

[:(] så trist, håper alt ordner seg!!![:)]

ORIGINAL: rosa på ball

Var det din fastlege som forsøkte å få den ut??

I så fall hadde jeg kostet på meg en time hos privat gynekolog (om du har sånt i nærheten av deg), denne kan ta ultralyd og sjekke om spiralen finnes der og så fjerne den ut i fra funn på ultralyd..[:)]

Ja jeg var hos fastlegen...
Synes det er veldig rart jeg, at den bare er blitt borte![8|]
Han spurte om jeg ikke hadde hatt mye utflod el. så den kanskje bare hadde fallt ut, men jeg har ikke hatt det, og jeg hadde vel merket om den bare fallt ut??

Jeg tenkte på om jeg kanskje skulle ringe volvat, det er jo bare 1,5 timers kjøring herfra, og høre med dem.

Back
Topp