litt lei ja....

sjefsberta123456

Glad i forumet
nå som vi har blitt en familie på 5 .... med 3 deilige jenter som er glade og tilfredse så følger der jo en del husarbeid med....

MEN....er det bare meg som syns det ingen ende tar og er LITT lei til tider??

i dag har jeg
lagt sammen en stor haug med rent tøy...(det fylte hele lekegrinden)
ryddet og lagt tøy på plass i 3 gardrobeskap
laget middag
ryddet ellers i huset (huset er 100 kvm så det er jo ikke kjempestort da)

og er enda ikke halvferdig med dagens gjøremål.....er det rart man blir litt lei en gang i blandt da???

dette var dagens syt i fra meg.......takk fordi du gadd å lese...

Kjenner meg godt igjenn der jeg[:)]

3 snart 4 unger, og hus på rett under 300kvm.
Det finnes ingen ende har jeg funnet ut[&:][8D][:)]

jeg finner iallefall ingen ende.....starter jeg i den ene enden av huset og når jeg er ferdig i den andre så er det bare å starte på nytt igjen for så er det rotet/skittent der hvor jeg startet.....[;)] men slik er jo det bare....[:D]¨man får ta det med et smil og så går det forhåpentligvis litt lettere....

jeg har en 10åring,en 4åring og en hund i leiligheten her,og jeg blir lissom aldri helt ferdig jeg heller føler jeg.
alltid noe å gjøre... og ja jeg blir lei noen ganger

Kjenner meg så altfor godt igjen, gitt [:'(]

Vasker gjerne hele huset i en sleng, men hva nytter det når det ser like ille ut etter nøyaktig 10 minutter [:'(]

Sand, støv, bøss, smuler, møkk, driiit, leker og lego bare popper frem igjen i hele huset så fort gutta stikker nesa på innsiden av døra...

Det som irriterer meg mest er at husarbeid aldri tar slutt. Når man endelig er ferdig med alt av vask så har skittentøyskurven fylt seg igjen, oppvaskmaskinen fylles kontinuerlig, gulver blir skitne og senger skal byttes på. DET TAR ALDRI SLUTT!
[:'(]

Back
Topp