Litt lei i dag

Hønepønemamma

Forumet er livet
Har jo gått med hodepine nå i over 1 år,startet tidlig i svangerskapet men ble
god rett etter fødsel men så 2 uker etterpå så kom det for fullt tilbake[&o][:(].
Er så lei og det tar all energien fra meg men nok ikke alle som ser det for prøver
jo og være oppegående men er tøfft det og.
Har vært hos legen mange ganger,prøvd migrene medisiner osv og nå går jeg
til naprapat og akupunktur 3 ganger i uken. Har hjulpet meg og i helgen
var jeg så og si kvitt smertene men så kom nedturen i går[:(],helt blåst
i hodet og er det i dag og. Har vært på behandling i dag og skal på tor og.
Kjenner det sliter sånt dette her,føler liksom at jeg ikke får nyte permisjonen og
orker liksom ikke mye,de dagene som er nokså gode gjør jeg vel for mye.
Er jo og veldig dyrt og gå til behandlingen så til nå har jeg brukt nesten 10000,
er jo ingen støtte i det.
Vil bare bli god igjen,føle meg slik jeg gjorde før[:(].
Sorry klaging men er ikke helt i slaget og det er godt og få det ut.

Huff. D hørtes utroli tussig å slitsomt ut! Håpe dæm finn nå som hjelpe å at du får flere smertefrie daga framover![:)]

Æ slit jo me galleblæra, men nån anfall me gallestein hver uke e jo ingenting i forhold te å ha hodepine hver dag..[&o]

Hvis det er noen trøst, er vi flere som sliter og må bruke penger på en kranglete kropp etter graviditet. Jeg sliter sånn med bekkenet, og etter to svangerskap, virker det som om det bare ikke vil bli bra igjen :((
(men jeg foretrekker nok tross alt smerter i bekkenet fremfor hodepine hver dag...!)
Håper du snart blir bra!

Uff, får vondt av deg![&o]

Det er helt forferdelig å gå slik med gnugende hodepine dag inn og dag ut, uten pause. Klart du blir utslitt, og så spenner en seg i kroppen generellt og så blir det hele bare en ond sirkel som er vanskelig å få bukt med. Hodepinen overdøver alt, og det suger enormt med energi og overskudd ja - og det går jo både på konsentrasjon og humøret ellers også.
Å gå med konstante smerter i hodet er til å bli gal av. Det med å holde maska oppe for omgivelsene og prøve å "ignorere" at en har vondt, er jammen ikke lett når en har det slik. Så det er ikke vanskelig å forstå at du har det tøft med stor familie og alt som følger med dette. En vil jo vær normal, og vil gjøre det osm en vanligvis gjorde...utrolig hva en ser at folk flest tar for gitt når en blir syk selv...Bare det å være smertefri/ha energi en dag blir noe helt fantastisk når en er vant med å være helt nedkjørt/ha smerter.
Sikkert frustrerende hvis folk rundt en ikke skjønner helt hvor ille det er (nå vet jeg jo ikke om det er tilfelle hos deg, håper ikke det), for "alle" har jo vondt i hodet av og til...men det er jo noe helt annet å gå med konstant hodepine. Ja er svindyrt med slik "alternativ" behandling, og ikke får en noe som helst av det refundert heller[>:][&o]

Håper virkelig at du skal få bli bedre nå snart - unner ingen å gå slik som du gjør. Er jo invalidiserende.[&o]
Sender deg en stor god klem og vit at du er MER enn god som holder dette ut i det daglige. Det er godt å få det ut litt, og det er ikke syt!

Har du prøvd fysioterapeut? Jeg hadde så vondt i hodet at jeg kastet opp. Legen mente at det var ikke noe i veien men jeg krevde jenvisning til fysioterapeut. Og bra var det. Hadde kjempe stiv nakke. Gikk til behandling i 1,5 år, masse penger men det var verdt det. Nå kjenner jeg at nakken begynner å stramme seg igjen etter alt vi har vært gjenom med snuppa så vurderer fysioterapeut igjen før det blir for sent.

Ja går jo til naprapat jeg da og det er i nakken og ryggsøylen det sitter,hele musklaturen
er ødelagt(visste ikke det fantes så mange muskler jeg[>:]).
Har jo troen på dette men av og til nedturer slik som nå,må vel telle de gode dagene
men ikke så lett alltid.

Huff da! Kan ikke gjøre annet enn å stråle over litt bli-bra-i-hodet-stråler! Sender deg en kjempeklem jeg! [:)]
Bare klag så mye du vil, det er jo derfor vi er her [:)]

Jo har vært til begge deler for noen år siden(slet med dette i alle svangerskap)
men denne gangen har det ikke gitt seg[:@]

Føler med deg- har hatt mye hodepine sjøl i mitt liv [&:] 

Åssen er synet ditt?
Jeg måtte ha nye brilleglass nå og merker enorm forskjell- mye mindre vondt i hodet! [:)]

Back
Topp