*Litt leei*

ronja87

Forelsket i forumet
God kveld jenter.

Følte for å komme med et lite innlegg om dagen min i dag...

Har vært å gått tur i dag....å jeg må si at jeg merka at bekkenløsningen har IKKE forsvunnet..tvert imot!!

Kjente stikkinger i underlivet og korsryggen...korsryggen var værst! klarte nesten ikke å gå til slutt, endte med bussen hjemover! off! Trodde bekkenløsningen ga seg litt jeg nå framover..men neida! ikke her i gården.

Går og kjenner på små stikkinger i underlivet fortsatt.. Jeg fortjener å se prinsessa mi snart nåååå;)))

nej bekkenløsninga blir du nok ikke kvitt enda.. fysio sa til meg at jeg skulle bevege meg som jeg hadde bekkenløsning i 5-6 uker etter fødsel uansett om jeg hadde vondt eller ikke, for om en overarbeider bekkenet etter fødsel kan man slite leeeeeeeeenge..

forstår godt du er lei, det er jeg og. men dagene har vært bedre denne uka enn sist uke.. er jo uansett ikke lenge igjen!:) men ja et slitsomt svangerskap tar på det vet jeg alt om.. hehe håper prinsessa di og prinsen min snart kommer:p

ORIGINAL: Rutla

nej bekkenløsninga blir du nok ikke kvitt enda.. fysio sa til meg at jeg skulle bevege meg som jeg hadde bekkenløsning i 5-6 uker etter fødsel uansett om jeg hadde vondt eller ikke, for om en overarbeider bekkenet etter fødsel kan man slite leeeeeeeeenge..

forstår godt du er lei, det er jeg og. men dagene har vært bedre denne uka enn sist uke.. er jo uansett ikke lenge igjen!:) men ja et slitsomt svangerskap tar på det vet jeg alt om.. hehe håper prinsessa di og prinsen min snart kommer:p

Fikk beskjed om 3 mnd etter fødsel jeg [&:]

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: Rutla

Fikk beskjed om 3 mnd etter fødsel jeg [&:]

hmm så rart da..

Håper på at den forsvinner raskt..hihi..

Gleder meg nå ja..mye og se fram til! Heldig alle de som allerede har fått nurka sine:)

Back
Topp