*litt lang*

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Typen min, Han har vært pappa før, han var det i 8mnd. men så viste det seg at dama hadde vært utro med 6 andre på den tiden av mnd hun kunne bli gravid., så det var 6 stk som kunne være faren til barnet. 7 med han selv. så viste det seg at en 35åring var faren. og hun når hun ble gravid da var hun 15-16. det sier igrunn litt om jenta.
Både hun og mora hennes visste at det ikke var han som var faren. så han ble kraftig lurt da. Dreiv å betalte på ungen å ble veldig knytta til den. Passa på ungen når kjæresten dro ut for å feste. osv.
Så derfor vil jeg prøve å inkludere han veldig mye. fordi etter det der så skjønner jeg at det kan være vanskelig for han.
Det merker jeg jo på han også, ser at det er mange andre som skal bli pappa som engasjerer seg mye mer enn hva han gjør.
Han kommer jo å tar på magen min av å til og sånne ting. Men det er ikke helt sånn som jeg hadde sett for meg at det skulle være, skulle ønske at han var litt mer engasjert osv. han sier at han gler seg til babyen kommer nå jeg spør og sånn, og det tviler jeg ikke på at han gjør. fordi han er veldig flink med unger. Men , jeg tror at han kanskje ble litt mer berørt av det som skjedde enn hva han sier. Jeg skjønner at det er vanskelig for han.
Men jeg både håper og tror at han kommer til å bli mer engasjert når han får babyen i armene sine. For da ser han nok at det er sin unge. Jeg har til og med sagt at vi kan ta farskapstest visst det er enklere for han å slå seg til ro med at det faktisk er hans unge. istedenfor å være redd for å bli lurt igjenn. Fordi jeg har ingenting å skjule, jeg vet jo at det er han som er faren til ungen :) Men han sier at han stoler på meg, og at han vet at det er hans unge denne gangen.

Off, dette ble langt så det ble litt surr. Men trengte bare å få det ut.

Jeg vil forresten at ungen skal hete Sander, men han vil at den skal hete Alexander, og det er greit for meg :) for synest at det er ett fint navn det også.

Noen som har ett tips om mellomnavn ?=)

Det er jo ikke alltid så lett for disse mennene. De føler det ikke på kroppen sin som vi gjør og da er det nok vanskeligere å engasjere seg. Blir sikkert anderledes når småen kommer.

Ellers må jeg innrømme at Alexander er ganske greit sånn som det er.

Ja, det håper jeg :)

Ja, det var det jeg også synst ang Alexander, men ville bare se om det var noen som visst om noe som passer :p fordi visst jeg sitter å tenker over det så kommer ikke jeg på noe som passer, hehe :)

Min mann har heldigvis ikke opplevd det din har. Må vært grusomt for han men jeg har merket med både nr 1 og nr2 og nr 3 som er nå at mannfolk rett og slett er ikke såååå higen som vi er men bare vent til ungen kommer til verden da lyser øynene deres opp [:)] og tårene deres kanskje triller for de er så stole og kry. De føler jo ikke det samme som oss,spark,hikking,vokser, osv. De ser det bare på oss men den dagen de holder sitt eget nurk i armene den dagen er helt spesiell vil jeg tro for et mannfolk, kanskje til og med mer spesielt enn for oss som har bært og kjent dette nurket i 9 mnd. [;)] så du skal nok se at det snur den dagen han holder sin sønn i armene for første gang [;)] !

Ang mellomnavn er jeg veldig dårlig på mellomnavn hehe. Men jeg vil nok tro dere finner det perfekte for deres lille gutt [;)]

Huff, skjønner godt at han blir litt "tilbaketrukket" når han har hatt en slik opplevelse tidligere :/ Men du må nok bare gi han litt tid så regner jeg med alt blir bedre etter fødselen :) Mannfolka våre har jo aldri noen garanti på at det er deres barn slik som vi har, så kan sikkert bli litt vanskelig å sette seg 100 % inn i situasjonen :)

Synes også Alexander er fint som det er, trenger ikke noe mellomnavn :)

ORIGINAL: Anonymius

Min mann har heldigvis ikke opplevd det din har. Må vært grusomt for han men jeg har merket med både nr 1 og nr2 og nr 3 som er nå at mannfolk rett og slett er ikke såååå higen som vi er men bare vent til ungen kommer til verden da lyser øynene deres opp [:)] og tårene deres kanskje triller for de er så stole og kry. De føler jo ikke det samme som oss,spark,hikking,vokser, osv. De ser det bare på oss men den dagen de holder sitt eget nurk i armene den dagen er helt spesiell vil jeg tro for et mannfolk, kanskje til og med mer spesielt enn for oss som har bært og kjent dette nurket i 9 mnd. [;)] så du skal nok se at det snur den dagen han holder sin sønn i armene for første gang [;)] !

Ang mellomnavn er jeg veldig dårlig på mellomnavn hehe. Men jeg vil nok tro dere finner det perfekte for deres lille gutt [;)]

Men jeg har sett at det er så mange som har typer som er SÅÅÅÅ engasjerte osv. men det er vell kanskje fordi det er første gangen også da:p å han vet jo at det ikke bare er idyll med en liten en men at det også er mye jobb og stress til tider. Så kan jo ha noe med det å gjøre også.

Det er nok ikke like lett for mennene å knytte seg til babyen i magen nei, men når den kommer ut tror jeg ting blir helt annerledes [:)]
Alexander er fint alene, man kan jo bli kalt Alex og Sander med det navnet. Plutselig datt Alexander Johan inn i hodet mitt, men jeg vet ikke helt om jeg syns det var så bra...[8D]

ORIGINAL: lillebebis

Huff, skjønner godt at han blir litt "tilbaketrukket" når han har hatt en slik opplevelse tidligere :/ Men du må nok bare gi han litt tid så regner jeg med alt blir bedre etter fødselen :) Mannfolka våre har jo aldri noen garanti på at det er deres barn slik som vi har, så kan sikkert bli litt vanskelig å sette seg 100 % inn i situasjonen :)

Synes også Alexander er fint som det er, trenger ikke noe mellomnavn :)

Ja, tror nok det.
er jo sant det :) det er jo vi som vet best om det er de som er faren :p

ORIGINAL: Marikii

Det er nok ikke like lett for mennene å knytte seg til babyen i magen nei, men når den kommer ut tror jeg ting blir helt annerledes [:)]
Alexander er fint alene, man kan jo bli kalt Alex og Sander med det navnet. Plutselig datt Alexander Johan inn i hodet mitt, men jeg vet ikke helt om jeg syns det var så bra...[8D]

Haha, faktisk, så før da vi hadde tenkt å kalle han Sander da satt jeg å tenkte på mellomnavn, å da datt faktisk Johan inn i hodet mitt også xD

Hihi, kanskje det er meninga [:D]

Skjønner din kjære ganske godt!
Ikke lett å stole på andre når han har blitt så kraftig lurt tidligere.
Tenk å gjøre noe slik med andre mennesker, det er helt sykt hva folk får seg til å gjøre!

Synes det er kjemeflott at du gir din kjære siste ordet med navn, kansje det kan være med å forsterke følelsen av at dette er "ekte". Evt hva heter din kjære, er det et navn dere kan ha som mellomnavn, trenger jo ikke å brukes siden Aleksander er så langt og solid, men at det står på papiret.

Hadde jeg vært i din situasjon og sambo hadde vært utsatt for det som din kar har, hadde jeg nokk også valgt å ta farskapstest bare for at faren skal kunne få et godt forhold til babyen fra den første tiden også videre. Han vil nokk holde tilbake så en test hvor det står svart på hvitt at barnet er hans vil kansje åpne han mer for barnet, ikke være redd for å bli sviktet igjen.

Lykketil[:)]

Tror det hjelper veldig på at du er så "over" ærlig og tålmodig med kjæresten din :)

Ang navnet, så syns jeg Alexander er supert alene :)

uff, mulig jeg er litt hormonell nå, men jeg begynte å gråte når jeg leste denne.
Skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt mot andre, og mot ungen da[&:]

Kjempebra at du støtter han osv, og jeg tror det er alt du kan gjøre,
selv om jeg skjønner at du skulle ønske han tok litt mer initiativ og deltok mer[8D]

Har desverre ikke forslag til mellomnavn, hehe.
Men Alexander er skikkelig fint[:D]
Vi tenkte å kalle vår Alexandra, men så kom niesen min først og fikk navnet[:)]

hei
Uff, så fælt for mannen din å ha opplevd en sånn følelsmessig vanskelig situasjon.
Så bra at du gir han litt "slækk", det går seg nok til skal du se!

Alexander er superfint!

Back
Topp