Kattepus84
Elsker forumet
ORIGINAL: Maelle
ORIGINAL: Arianne SmartASS
ORIGINAL: Kattepus84
Har ingen hissig tone jeg....."hørtes" det sånn ut?
JA!!!! Det så LITT sånn UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??
Hihi...ok....Nei det var IKKE meningen!!!!!!!!! [:D][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maelle
ORIGINAL: Arianne SmartASS
Har ingen hissig tone jeg....."hørtes" det sånn ut?
JA!!!! Det så LITT sånn UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??
ORIGINAL: CogJ
Første vakt etter helgen blir jo så tidlig som mulig.. Så tidlig som mulig.. Om du sender en sms nå så virker du virkelig feig.. Hvis du bestemte deg idag, så må jo det vente til første vakt anyway..
ORIGINAL: Kal-El
ORIGINAL: JuleKuleVero
Ehhh... Du mener vel ikke at du skal si opp via SMS midt på natta????[8|][&:]
Ikke si opp via sms....men fortelle henne at jeg har tatt et valg om å avslutte arbeidsforholdet....oppsigelsen skjer skriftlig...
Ikke gjør det - det er ugyldig fremgangsmåte. vent til i morgen, (se min forrige post).
Ugyldig fremgangsmåte??? Har vel ingenting med gyldig og ugyldighet å gjøre....
Greit...jeg forstår det høres teit ut, jeg hadde jo ALDRI tenkt tanken om å fortelle det på den måten til mine tidligere sjefer...Greia er bare at vi snakker sammen om ALT, forteller hverandre ting med en gang...så nå føler jeg at jeg går bak ryggen hennes og utsetter å fortelle henne om det.... Forteller jeg henne det før jeg kommer på jobb i morgen så kan hun gå igang med å løse problemet med en gang...hvis ikke må hun vente til onsdag før hun får gjort no med det... Og det syns jeg er litt kjipt for henne....
Prøver ikke være feig, for jeg kan godt se henne inn i øynene å si det... men har dårlig samvittighet for at hun ikke får vite det så tidlig som mulig.