Litt komisk

JanneJenta78

Forumet er livet
Er det flere som opplever at folk kikker masse på magen når dere treffer dem? Har det sånn på jobb jeg [;)] Har en ganske lang gang vi trasker opp og ned en del ganger i løpet av en arbeidsdag, og nesten hver gang jeg møter på noen der kaster de blikk mot magen..sånn litt diskret [;)] Er nesten som når gutta prøver å ha øyekontakt med deg, men blikket bare "faller" 10 cm ned uten at de klarer å gjøre noe med det..*humre litt*

Synes det er litt komisk..og får meg til å lure på om jeg gjorde sånn med de før meg som var gravide og [;)]

Jepp, ser enkelte sender blikket mot magen[;)] Går i litt vide gensre, så magen vises ikke så mye enda - ser at de ser etter magen, ja[:D] Fikk i dag høre at jeg ikke var så stor.. 

Hehe, ja ser ut som om de "leiter" litt her og..vi går med sykehuskjortler på jobb, så en kan skjule masse under dem [;)]

He..he.. ja, det letes til gangs[:D][:D] 

Ja, det har jag märkt, til och med i köpesentrat idag, folk man mötte tittade ner på magen litt 'diskret', litt gøy da.... [;)]

føles som at folk bare ser magen og ikke meg for tiden.. hei,"blikk ned"..  hvordan går det,"blikk ned"...
sukk.. hallo.. jeg er jo her jeg også da..hihi..
når det er sagt så har jeg nok alltid vært sånn med andre gravide så jeg får vel bare igjen..

vi er rett og slett et blikkfang!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: bondekone

Ja merker det og har også noen som absulutt skal stryke meg over magen også, kan være litt rriterende selv om det er pent ment

Jeg HATER at noen stryker og klapper på magen. Jeg klapper da for f.. ikke på deres mage[:'(]. Ha ha ha hormonene flyter fritt, men det er faktisk noe av det verste jeg vet om. Plutselig skal kroppen min være tilgjengelig for alle og alle skal ha rett til å klappe og stryke. hmmm nei jeg liker det IKKE!!!

Ellers så titter alle på magen ja. Nå synes den kjempegodt og jeg kan jo ikke lavær å innbille meg at de tenker: Herregud skal de ha FLERE? Når har de tenkt å stoppe opp?? Men det er vel slik en tenker når en får 4 barn på 8 år[:D]. Blir litt paranoid innimellom om hva andre måtte tro, men de jeg spør direkte bare skryter da[:D]. De er litt imponert over at vi orker tror jeg.

Er helt enig med deg...
De klapper og helt uanmeldt også, vet jo også at det er godt ment (vet jo selv at jeg har gjort det med gravide, men skal slutte helt).
Jeg skvetter jo til når jeg plutselig får en hånd på magen.
Ellers så synes det VELDIG at jeg er gravid (har lagt på meg 4 kg) så noen blikk er det, helt greit så lenge de ikke rører den, den er faktisk bare MIN.

ORIGINAL: litlå

vi er rett og slett et blikkfang!!! [:D][:D][:D][:D]

Ja...får vel ta det sure med det søte.......[:D]

Back
Topp