Litt kjedelig

Arandir

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Er det flere enn meg som blir rastløs og kjeder seg lett nå i permisjonen? Antar det ikke gjelder dere med barn fra før, men her holder jeg på å gå fra vettet:p Begrenset hvor mange ting man kan bake, liksom...

Nei, ikke enda.. Men om jeg går over termin blir det nok litt kjedelig til tross for to andre aktive barn... :-) men jeg har endel prosjekter jeg styrer med da. Vi flyttet inn i dette huset i august, så vi er liksom ikke i mål med alle romma enda.. Så har lillesøster, snart storesøster, masse småleker som må sorteres iblant.. Så er liksom alltid noe som skal ryddes og fikses ..

Her har jeg babypappa på besøk fra england i jula, og på toppen av det eksmannen som også er her i tre uker for å feire jul med datteren vår, så rekker ikke kjede meg riktig :p litt pinlig for de to karene som går i ring rundt hverandre, haha.

Bare meg, der altså:p

:D
Bare nyt det du ;) Er jo uansett greit å ha frysen full av bakst. Blir jo sikkert litt besøk av nær og fjern som vil møte lille i nærmeste fremtid :) skulle ønske jeg hadde tid og krefter til å gjøre det!

På ingen måte. Jeg har det travlere enn når jeg er i jobb omtrent og trenger så mye hvile! Blir så fort sliten.

Jepp! Syns dagene kan bli litt lange... Prøver å finne på litt forskjellig hver dag men kjenner jeg begynner å bli litt giddalaus nå.. :p blir godt å reise bort i jula kjenner jeg. Få litt forandring :-)

Jeg er så rastløs at jeg driver og blir med mannen på alt mulig for å få tiden til å gå. På fredag ble jeg med ham til regnskapsføreren for årsavslutning til firmaet:p Gleeeder meg så vanvittig til å få masse å gjøre igjen:)

Jeg er så rastløs at jeg driver og blir med mannen på alt mulig for å få tiden til å gå. På fredag ble jeg med ham til regnskapsføreren for årsavslutning til firmaet:p Gleeeder meg så vanvittig til å få masse å gjøre igjen:)
Før du vet ordet av det... ;)

Her er det alltid noe som må gjøres hjemme, + at jeg fortsatt er i jobb, nå på deltid. Så finner alltid på no :)

Back
Topp