Litt kjedelig

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Å ha alt... jeg har alt av store ting.. seng, bilstol, vogn osv.... så jeg trenger liksom bare litt klær... Føler ikke jeg får begynnt på redet mitt liksom... :( men er litt tidlig å sette frem vogn å sette sammen seng synes jeg... Barnerom skal han dele litt med storesøster i første omgang så gir meg ikke ut på d heller... hmmm... vil lage rede!!!! Hehe....:):):)

Hehe :)
Nesten motsatt av meg du da ;)
Jeg har ikke handlet maling til barnerom en gang.
Har funnet vogn og kanskje seng men ikke handlet noe annet enn en søt pakke grønne gulpekluter fra babyshop. :P

Vi mangler vogn fremdeles. Klarer ikke bestemme oss. Det er alt for mange å velge mellom.
Ellers har vi masse klær og slik, så gleder meg til å ordne barnerommet ordentlig :) Tenker å begynne nå snart.

Jeg har det på samme måte! Har alt etter de to andre.. Men har kjøpt en ny kommode til babyen da, så hvis jeg bare får montert den, så kan jeg jo begynne å vaske opp litt klær.. om noen uker :P

Eg syns det e stress å ha ingenting eg! :P Kunne ønske eg hadde en haug med ting fra før :P

Jeg har kjøpt det meste nå, men har ikke fått det enda. Gleder meg til å sette opp senga når den kommer, samt få vogna i hus. Har kjøpt litt klær i str 50 og 56, men må ha litt mer

Jeg gleder meg også veldig til å sette opp senga :) Vet ikke hvorfor, men jeg tror det blir stas. Den står klar, men vi har ikke kjøpt madrass enda. Også lurer jeg på om vi skal kjøpe en vugge eller moseskurv som han kan sove i den første tiden..

Samme her... eneste vi måtte ha var en søskenvogn.. Har vaskt litt klær, sengekanten og himmel tingen over senga... Mangler bare å stryke det, men drøyer det litt til:) også må eg få malt vugga til lillegull:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Eg gleder meg til lønningen kommer for då ska eg bestille seng og diverse anna :)

Jeg var så heldig å få masse herlig Rosa jente tøy av Roni forrige dagen, så jeg har stooor kost meg med å brette og drømme meg bort i babyverden!

Må kjøpe sete og base, men ellers er det meste på plass!

Sete var nesten det første vi kjøpte. Tilfelle jeg plutselig skulle føde for tidlig.. Da kunne vi jo hvertfall transportere barnet hjem :)

Back
Topp