litt kinkig

sokkestompen

Elsker forumet
en arbeidskollega, som jeg også er venninne med, har ikke barn. hun og mannen har prøvd i 8 mnd nå.

vi har full åpenhet om dette her:-)

jeg sa at vi skulle prøve til sommeren, men vi ombestemte oss og prøvde litt før:-)

og så fikk vi prøvd bare en kveld 4 dager før eggløsning første gangen, da satt den ikke. men nå sist så hadde vi alle dagene og nå satt den der. satt på første gang sist også.

det som er så vanskelig er at jeg kan jo ikke si noe til henne..... fikk meld nå om at hun hadde fått mensen.... åååååååååå håper hun er gravid innen jeg ikke klarer å holde det inne lenger....

bare noen tanker:-).............

8 måneder blir jo ikke regnet som lenge... [;)] Og hvis dere er så åpne om dette, så vil hun (bør i hvert fall) ha forståelse for at det faktisk KUNNE skje at dere ble gravide før dem.

That's life! Noen klaffer det fort for andre ikke... [;)]

ORIGINAL: Grete71

8 måneder blir jo ikke regnet som lenge... [;)] Og hvis dere er så åpne om dette, så vil hun (bør i hvert fall) ha forståelse for at det faktisk KUNNE skje at dere ble gravide før dem.

That's life! Noen klaffer det fort for andre ikke... [;)]
Må si meg enig med Grete her..

blir nok ikke regnet som lenge. men for henne er det lenge. hun blir nok glad for det, men bare "gruer" meg litt for å si det. var bar enoen tanker fra meg assa.

Tanker er lov... [:)]

Forrige gang tok det vel 7 måneder for oss... Da det hadde gått 4-5 måneder syntes jeg det var leeeeeenge... Så ga jeg litt "blaffen" så satt den gitt.

Kan godt forstå du gruer deg litt. Du kan jo vente noen uker til da, så kanskje hun klarer å bli gravid innen den tid. [;)]

ORIGINAL: Tonje89

Skjønner godt hva du mener.. søstra til sambo skal begynne med prøverør pga av at mannen hennes har problemer med å gjøre henne gravid, og broren til sambo skal få baby i januar og jeg vet at søsteren er litt sjalu på de da.. så gruer meg og til vi skal fortelle at jeg er gravid igjen, Vi har jo en gutt som er 8 mnd og er blitt gravide igjen uten egentlig å prøve på det i det hele tatt.. Føler med alle som har problemer med å bli gravide og føler meg veldig heldig som blir lett gravid og at spirene sitter[:)]

helt enig TOnje89:-)

en venninne av meg prøver, og jeg har gruet meg litt til å fortelle det til henne....føler på en måte at jeg har sviktet henne litt.... ufølsom på en måte...
vi ble gravid ett par mnd før vi begynte prøvinga(bare tørrtrena litt[:D])

jeg valgte å fortelle henne det FØRST, slik at hun skulle få litt lenger tid på seg til å fordøye det.
men hun klarte faktisk å bli glad på mine vegner og jeg er SÅ glad for at jeg sa det til henne!!!

håper det går like bra for deg som det gikk her[:)]

ORIGINAL: Madagascar2

en venninne av meg prøver, og jeg har gruet meg litt til å fortelle det til henne....føler på en måte at jeg har sviktet henne litt.... ufølsom på en måte...
vi ble gravid ett par mnd før vi begynte prøvinga(bare tørrtrena litt[:D])

jeg valgte å fortelle henne det FØRST, slik at hun skulle få litt lenger tid på seg til å fordøye det.
men hun klarte faktisk å bli glad på mine vegner og jeg er SÅ glad for at jeg sa det til henne!!!

håper det går like bra for deg som det gikk her[:)]

det håper jeg også:-)

Back
Topp