Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tone86
LEKRE!!![:D]
Men må bare stille et spr jeg har lurt på en stund når jeg ser slike kaker... Hvordan smaker de?? De ser kjempeflotte ut, men ser ikke ut som om de er noe gode? Ikke de som er formet masse og med mange farger og sånt... Tenker på det hver gang jeg ser det kakeprogrammet på tlc...[8D]
ORIGINAL: Shopoholic
DU ER SYKT FLINK - IMPONERT!!!
ORIGINAL: nuttis
Men må bare stille et spr jeg har lurt på en stund når jeg ser slike kaker... Hvordan smaker de?? De ser kjempeflotte ut, men ser ikke ut som om de er noe gode? Ikke de som er formet masse og med mange farger og sånt... Tenker på det hver gang jeg ser det kakeprogrammet på tlc...[8D]
De er gode de,smaken er jo halve kaka[;)]De på tlc kan jeg ikke uttale meg om[:-]Amerikanske kake er ofte ikke så gode..