Litt kakebilder igjen..

nuttis

Elsker forumet

LEKRE!!![:D]

Men må bare stille et spr jeg har lurt på en stund når jeg ser slike kaker... Hvordan smaker de?? De ser kjempeflotte ut, men ser ikke ut som om de er noe gode? Ikke de som er formet masse og med mange farger og sånt... Tenker på det hver gang jeg ser det kakeprogrammet på tlc...[8D]

wow.. for fine til å spise de jo... skulle ønske jeg kunne sånn å

Takk[:D]
Skal operere armen neste uka,så da blir det brått slutt :-(Håper på å komme stekere tilbake da.Kanskje starte med dette som jobb.

Å, du er så flink! Jeg og vil!!!!

ORIGINAL: tone86

Men må bare stille et spr jeg har lurt på en stund når jeg ser slike kaker... Hvordan smaker de?? De ser kjempeflotte ut, men ser ikke ut som om de er noe gode? Ikke de som er formet masse og med mange farger og sånt... Tenker på det hver gang jeg ser det kakeprogrammet på tlc...[8D]

De er gode de,smaken er jo halve kaka[;)]De på tlc kan jeg ikke uttale meg om[:-]Amerikanske kake er ofte ikke så gode..

ORIGINAL: Shopoholic

DU ER SYKT FLINK - IMPONERT!!! 

hadde ikke klart å fått til de figurene, du lager de selv eller?

ORIGINAL: Mamma x 3

hadde ikke klart å fått til de figurene, du lager de selv eller?

Ja,lager de selv[;)]

wow! Så flink du er[:)]

Så utrolig flink du er, kanon stilige kaker

ORIGINAL: nuttis

De er gode de,smaken er jo halve kaka[;)]De på tlc kan jeg ikke uttale meg om[:-]Amerikanske kake er ofte ikke så gode..

Et eks på hvordan de ser ut inni..her fyllt med sjokolademousse.vollen rundt og kremen oppå er amerikansk smørkrem.

Du er ikke bare flink, men du har en enorm fantasi! *Beundre* [:D]

ORIGINAL: KonTrolla

Du er ikke bare flink, men du har en enorm fantasi! *Beundre* [:D]

Takk [:)]

WOW! Fikk lyst til å lage sånne selv..men ser ikke lett ut altså. Veldig imponerende. Vil ha den ene kaka der neste gang jeg er syk! *vannimunnen*

nuttis, steg for steg bilder er bra!
Alltid det jeg lurer på når jeg ser kakene dine...
"hva har hun i den, hvordan ser den ut inni... osv."

ORIGINAL: ta|ie

nuttis, steg for steg bilder er bra!
Alltid det jeg lurer på når jeg ser kakene dine...
"hva har hun i den, hvordan ser den ut inni... osv."

har det på noe jeg lager,men orker ikke lage det på alt.

Back
Topp