Litt irritert....

Kattepus84

Elsker forumet
Katten min har vært borte i over 1 uke nå, sporløst borte....Syns det var litt rart, for det har jo tross alt vært mye fyrverkeri og sånt...Og hun er ganske skvetten av seg...

Men i kveld kom henne hjem....Jeg åpnet døren, og hun pleier å fyke bort til matskåla, men det gjorde hun ikke idag....Så da forsto jeg jo fort at hun har spist et annet sted..... Og det er jo greit det....Hvis noen vil mate katten gratis så er det helt greit....[8D]

MEN det lukter veeeeeldig røyk av katta.....Det vil si at hun har vært hjemme hos noen som røyker inne..... Stakkars pusen min, blitt passiv røyker....

Jeg orker ikke lukten av røyk og katta får jeg ikke akkurat bada heller...for det hater hun....Så nå må jeg holde ut med en katt som stinker røyk laaaang vei.... [:'(][:'(][:'(][:'(]

Skal bare være glad for at noen har gitt den mat????? En ting er å sette ut mat til en katt som vimser rundt...en annen ting er å ta katten inn og ha den der......

Dette er ikke første gang...og naboen har samme problem, katta er borte lenge og kommer hjem stinkende....

Katta stinker faktisk røyk lang vei.....Jeg syns faen ikke det lukter no godt i det hele tatt jeg.... Veldig kvalmende... Kan til og med fortelle ha skalgs tobakk det er snakk om her.... Kødder ikke.

Nå ligger katta å vasker seg som bare det..... Må tro hun merker det hun og....

Er jo ikke snakk om at katta mi lider av matmangel... har aldri vært så feit som hun er nå....

Ha halsbånd på katten med navn og tlfnr så skjønner de kanskje at noen savner katten sin.

Jeg hadde hengt et halsbånd rundt halsen med en svææært skilt: "drit i å gi katten min mat, for da kommer den ikke hjem".

[:@]

naboen vår stakk også av med katten vår,beggynte i det små å gi den mat ute.
vi ga de beskjed om å ikke mate hun,da beggynte ho å ta den inn til seg.
ga ho grei beskjed om at no fikk ho overta katten,siden ho ga den mat og tok den inn hele tiden..
noen uker senere fikk katten kattunger og må si eg var litt glad for at ho hadde overtatt katten.
katten hadde viss klikka helt så ho måtte avlive katten..

Hvorfor kan ingen passe på kattene sine da? De svimser rundt over alt!

ORIGINAL: GT Sara

hva? ja.... de går jo som de vil. Så hvorfor kan ikke folk la være å fôre og ta inn andres dyr?

ORIGINAL: GT Sara

He......ja jeg får vel sette katta mi i bånd da eller???

Nei jeg tror ikke det gitt.....

dumt at noen tar den inn og mater den... [&:] er jo ikke så veldig dyrt å skaffe seg katt selv akkurat, så kan da heller gjøre det enn å "stjele" andres katter.....

ORIGINAL: *imzevimsa*

er jo ikke akkurat smart å gi fremmede katter mat da... sjansen er mindre for at de kommer seg hjem til rett eier...

Sign.

Spray katten med golukt.. hehe neida.. Men tror nokk at den røyklukta vil forsvinne etterhvert..

Heldigvis like katta mi å bli bada [8D]

Da får du får henge på et halsbånd da - hvor det står at ingen må ta seg av katten eller gi den mat

Back
Topp