Litt intimt spørsmål...

siripiri81

Forelsket i forumet
Jeg bare lurer, hvordan står det til med sex-livet i disse tider? Jeg er 38 uker i dag, og kjenner at jeg ikke er så gira på sex lenger... Sliten, vondt i bekken, stor kropp og nedpress gjør det hele mye mindre attraktivt...

Har vanligvis et ganske bra sexliv, men de siste ukene har det bare gått nedover...

Jeg har fortsatt lysten, men merker at kroppen ikke er helt i form, så begrenser seg hvor mye det blir..

Her har det gått litt opp og ned siden jul pga mye dårlig form og sykdom i hjemmet, men blitt litt bedre nå siste uken faktisk (er også 38 uker)! Men må innrømme at det er mer i håp om å trigge noe, enn at jeg har sånn kjempelyst på sex:rolleyes: Heldigvis stiller mannen opp uansett:p Hehe...

Tja.. vi har faktisk hatt sex to ganger siste uka, men før det har det vært tørke en liten stund. Ikke sånn egentlig veldig gira noen av oss når jeg er høygravid, men veldig mye kos og nærkontakt lell :)

Men vi pleier å å ha litt sånne perioder. Kan ha tørke på en måned også har vi en liten runde og plutselig så virker det som vi kommer på at "Oj.. vi kan drive med sånt også ja" også blir det plutselig 3-4 ganger på ei uke :P
Så gjennomsnittet vårt er vel helt på.. ehm.. gjennomsnittet :P

Etter at jeg fikk åpning så vil ikke mannen mer. Jeg forstår d veldig godt da ;)

Det går litt opp og ned :) har vært ganske gira i det siste, men i går ble jeg kjempesur uten grunn og da ble det stopp på alt av kos og sex :(
Så går veldig på humøret, men har jo lyst til å "stå på" de siste ukene før det blir tørketid og pupper som lekker ;)
Er 38 uker nå, så må bare holde humøret i sjakk så blir det sex flere ganger i uken :D

Jeg har hatt lite lyst gjennom hele svangerskapet fordi jeg har vært så trøtt. Dessuten har jeg så vondt i bekkenet, og mannen syns magen er mye i veien. ;)

Det går litt opp og ned. Ingen er supergira på sex om dagen, men med mykje nærhet og kos så føre det innimellom til no meir :)

Har lyst, men har for vondt til å ha sex. Og nå vil ikke mannen ha I tilfelle det kan sette I gang fødselen.

Godt å høre at det ikke bare er her i gården det går litt opp og ned :)

Prøver å vedlikeholde med 1-2 ganger i uka, for det blir jo stopp når fødselen først er et faktum, men nå tror jeg vi begge er enig om at det ikke er veldig aktuelt lenger. Mannen er redd for at jeg skal få vodt eventuelt sette i gang noe...

Forrige svangerskap hadde vi sex helt til den dagen fødselen startet, men dette er vel ulikt fra gang til gang :)

Sex har det vært lite sv hele sv.skapet. Har rett og slett vært ubehagelig.
Prøver oss litt nå, og det er faktisk bedre nå. Så nå er lysten mer tilbake. Er 37+3 i dag.

Vi har hatt masse sex hele svangerskapet. Men nå føles det liksom ikke riktig lenger. Så da koser vi og har nærhet på andre måter :-)

Her ville ikke jeg noe særlig de første månedene fordi jeg var så dårlig. Mannen har ikke vært så gira etter jeg fikk mage. For meg har det vært litt sårt at han ikke vil. Vi har jo mye nærhet likevel, men det er liksom ikke det samme. De gangene vi har det er det alltid jeg som tar initiativet. menmen får håpe det ikke blir sånn for alltid.. :p

blitt fint lite denne graviditeten... et par ganger bare... MEN nå blir d vel kanskje et par ganger før termin, siden vi vet d blir lite etter ;) og kanskje kanskje d kan være med å starte fødselen?? :P bare en bonus altså!

Back
Topp