Litt intime detaljer :P

87snuppa

Betatt av forumet
Er det noen andre som er hovnet opp nedentil? Og har dere mer utflod enn normalt? Begynner å lure på om jeg har fått en sopp infeksjon eller noe, er hovnet opp og har mer utflod enn det jeg hadde før jeg ble gravid... Å etter vi har hatt sex blir hvertfall alt veldig stort av størrelse der nede [:-] (beklager alle detaljene) Men lurer bare på om dette er normalt, eller om det kan være noe annet.. Er forresten 36+3 uker på vei..[:)]

Heeeelt normalt,men du kan jo sjekke om du har en infeksjon om du er bekymret.. [;)]

Okei, men det er jo godt å vite [;)] at det ikke bare er meg :P

det er vel normalt ja.. jeg var sånn og hadde øeknde utflod, det viste seg å være en sopp infeksjon i tillegg selv om jeg ikke klødde..
Sjekk det, for om det er sopp infeksjon lønner det seg å få behandlet det før du føder, jordmor på sykhuset fortalte meg nemlig at det var lettere å revne under fødsel om du hadde en sånn infeksjon...

Bare til info[;)]

Okei, kanskje man burde ta seg en tur på apoteket da... Eller er det sånn at man MÅ til legen først?

ORIGINAL: 87snuppa

Okei, kanskje man burde ta seg en tur på apoteket da... Eller er det sånn at man MÅ til legen først?

lønner seg vel å ta en tur til legen før man behandler.. men jeg bare tok en kur og ble kvitt mye av utfloden og hovner ikke opp så ille lenger..

Okej, satser på å ta en kur da, så får jeg se hvor det går.. Brukte du canesten da? Og tok du en tabelett eller den kuren som går over flere dager?

ORIGINAL: 87snuppa

Okej, satser på å ta en kur da, så får jeg se hvor det går.. Brukte du canesten da? Og tok du en tabelett eller den kuren som går over flere dager?

brukte canesten ja.. den me en tablett og krem. Bare husk å ikke bruke den greia til å sette inn tabletten me, bruk fingrene i stedet. [;)] 

Takk for tipset, får ta meg en tur på apoteket i morgen [;)]

Ja, også økende utflod her... er ivrig bruker av truseinnlegg.. så burde egentlig blitt sponset at Always når jeg tenker meg om...

ORIGINAL: Kraaka

Ja, også økende utflod her... er ivrig bruker av truseinnlegg.. så burde egentlig blitt sponset at Always når jeg tenker meg om...

Me too, aner ikke hvor mange sånne alldays pakker jeg har kjøpt siden mars [8D]

akkurat det samme her.. [:'(] noe ordentlig drit.. men legen sier det blir borte da babyen kommer.. så får bite tenna sammen noen uker til.. [:)]

Back
Topp