Litt inspirert...

Føler ikke at jeg kan stemme, da jeg har jobbet i butikk selv. [;)]

Nei, herregud.. de som gjør det burde virkelig skjerpe seg og komme ned fra sin høye hest.

Jobber vel med noe "verre" jeg da siden JEG jobber på en bensinstasjon der vi selger pølser og sånn, men er få som tenker over at vi faktisk må fylle bensin til folk som ikke aner hvordan det gjøres, skifte lyspærer, ta imot dritt for bensin og diselpris.. Nei, verken butikk eller bensinstasjon jobber er særlig lette. De kan prøve det de som vil.. [;)]

Hva skulle man gjort uten butikkansatte? Absolutt alle trengs for å få samfunnet til å gå rundt[:)]

ORIGINAL: Senator Malin

Ser ikke ned på de nei. Noen må jo jobbe der og! Synes det er flott noen vil, orker og gidder jeg [:)]

ORIGINAL: Senator Malin

Ser ikke ned på de nei. Noen må jo jobbe der og! Synes det er flott noen vil, orker og gidder jeg [:)]

Jeg ser ikke ned på en som sitter i kassa, bortsett fra hvis personen smatter tyggis høylytt, ikke gir blikkontakt, synes det er viktigere å taste melding i stedet for å hjelpe, to stk som er mer opptatt å snakke om privatlivet sitt høylytt enn å hjelpe, når man spør om noe og personen ikke vet det og som heller ikke gidder å hjelpe å finne ut av.
Har selv jobbet i butikk, og lært meg hvordan man skal oppføre seg.

Jeg må bare si at de som jobber på nærbutikken vår, Kiwi, er helt fantastiske!

De burde fått doktorgrad i "hyggelig og flinke butikkansatte".
For å si det sånn så handler jeg der og ikke på Meny ikke bare pga det er nærmere, men pga dem!

Så de ser jeg OPP til[:D]
Jeg har mange ganger sett dem i stressede situasjoner og med lite hyggelige kunder, og de er bare i strålende humør hele dagden[:)]

ser ikke ned på de i det helle tatt...
Det er jo bare en jobb...[:)]
Har selv jobbet i butikk (ikke mat butikk da), og jeg stor trivst jeg[:)]

Og de som jobber på kiwi`en der jeg handler er KJEMPE koselige... Hilser og smiler hver gang jeg er der å handler, er hyggelige og kan kundebehandling..[:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Ser ikke ned på de i det hele tatt.

og hvorfor lage svaralternativ "vil bare se resultatet"... når det er en egen link for det...?[8D]
hvis man ikke har det, så må man trykke det HVER gang man går inn i tråden [&:][8D]
skulle ønske ALLE avstemninger hadde det sånn jeg [;)]

Back
Topp