Litt inspirert...

Nullenusken

Forumet er livet
Hva mener du om ansatte i matbutikk?
Virker i de andre trådene her som om folk ser veldig ned på folk som sitter i kassa osv....
Hva mener du egentlig om dem?

Kan du åpne for fler svar mulig..

ORIGINAL: Maelle

Kan du åpne for fler svar mulig..

Da må Du nesten skrive hvilke :)

JEg ser ikke ned på folk som jobber i butikk :)

Aldri tenkt over... Så jeg er vel likegyldig.

Ser i allefall ikke ned på noen på grunn av jobben dems!

Har en mor og en bror som jobber i butikk så ser ikke ned på butikkansatte! Tenk om alle hadde vært leger...samfunnet trenger alle for at det skal fungere! Godt vi er forskjellige!

Jeg ser ikke ned på folk samme hvilken jobb de har, tror jeg iallefall, ser iallefall ikke ned på folk som jobber i butikk. Mange som jobber i butikk er jo studenter også.

Ser ikke ned på folk som tjener bedre enn meg nei! [:D]

Ser ikke ned på dem i det hele tatt! Uten dem hadde det ikke blitt mye mat i skapet gitt. Akkurat som de som kjører søppelbil. Hva skulle vi gjort uten dem? Nei, burde sette pris på dem i stedet[:)]

Nå har jeg jobbet i matbutikk selv så nei, jeg ser ikke ned på folk som arbeider i butikk. Noen har utdannelse og andre ikke. Men hvorfor noen skulle synes at folk som jobber der er late og ikke gidder å utdanne seg kan jeg ikke helt forstå. Noen må jobbe i matbutikkene og det er en fullverdig jobb det som noe annet. ...

Se ned på dem? Nei, i alle dager, det blir for dumt. Ofte er de som sitter i kassa på matbutikker svært godt utdannet, men det er ikke andre jobber å få...

Ser ikke ned på de i det hele tatt.

og hvorfor lage svaralternativ "vil bare se resultatet"... når det er en egen link for det...?[8D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Ser ikke ned på dem i det hele tatt! Uten dem hadde det ikke blitt mye mat i skapet gitt. Akkurat som de som kjører søppelbil. Hva skulle vi gjort uten dem? Nei, burde sette pris på dem i stedet[:)]

*kremt* det er svært godt betalt å kjøre søppelbil[;)]

Stort sett så tror jeg at jeg tenker at de er enten
1. Studenter
2. Aldri fant helt ut av hva de ville og ble litt "stuck"

Men ser ikke ned på dem av den grunn... Har selv jobbet i butikk mens jeg studerte. Gøy det[;)]

Nei!

Jeg har selv bare hatt slike jobber, og er ingen dum person av den grunn ;) Tvert imot vil man ofte ende opp som et menneske med erfaring fra MANGE sære og rare og morsomme mennesketyper :P

Vet om mange med mange år på skolebenken som har slike jobber også av ulike grunner.

Ser ikke ned på dem i det hele tatt. Hvorfor skulle jeg det? En jobb er en jobb, og noen må ha det arbeidet også. Akkorat som at noen må tømme søpla, noen må lære opp barna våre, og noen må lede svære bedrifter som klipper håret til folk. Det viktigste er at man selv trives der man arbeider, har godt arbeidsmiljø og rettferdige rettigheter, og at man selv ikke syns jobben er pyton.

Ser ikkje ner på de.
Ka sgo me gjort uden de liksom??

Grunnen til at jeg spør er fordi det virket sånn i den "morsomme/irriterende ting i butikken"...
Det virket litt som om at alle som sitter i kassa er bare dumme osv....
Derfor jeg spør...

Back
Topp