Håper virkelig du bare er kortere på vei enn du tror.. Krysser fingrer og tær! Så håper jeg legen din har mer peiling og er litt flinkere, for den gyn-legen virker som han er lei av jobben.. drittsekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tror det ikke går nå, begynte å blø mer, så ikke bare på papiret lengreEn liten ting til: Om det går galt, har dere rett på utredning som ufrivillig barnløs om dere har vært prøvere over et år
Ja faen! Som han sa så var detta hverdagskost for han, det satt damer i den stolen jeg satt hver morgen og hadde MA eller SA. SNakk om å ta vare på pasienten sin!Håper virkelig du bare er kortere på vei enn du tror.. Krysser fingrer og tær! Så håper jeg legen din har mer peiling og er litt flinkere, for den gyn-legen virker som han er lei av jobben.. drittsekk
Herregud for en drittsekk! Kjempe trist at du blør mer, vil bare sende en klemJa faen! Som han sa så var detta hverdagskost for han, det satt damer i den stolen jeg satt hver morgen og hadde MA eller SA. SNakk om å ta vare på pasienten sin!
Nå har det plutselig gitt seg igjen da, så vi får nå se. Tatt blodprøve i dag og skal ta på tirsdag igjen Legen sa hun hadde snakket med gyn, og han hadde plutselig sagt til henne at han trodde jeg ikke var så langt på vei. Jaja, får nå svar neste ukeHerregud for en drittsekk! Kjempe trist at du blør mer, vil bare sende en klem