Litt hjelp?

Håper virkelig du bare er kortere på vei enn du tror.. Krysser fingrer og tær! Så håper jeg legen din har mer peiling og er litt flinkere, for den gyn-legen virker som han er lei av jobben.. drittsekk:p
 
Håper blodprøvene viser fin stigning! Gyn virker litt vel rask i svingene. Har aldri opplevd at en sånn undersøkelse med samtaler kommer på under 20 min, tror jeg som regel har brukt litt lenger tid.
 
Jeg er enige med de andre.. altfor kort tid! Ikke ta sorgene på forskudd før du vet hva hcg prøvene dine viser ❤
 
Glemte å nevne det i ste, mens sist jeg var gravid blødde jeg og de kunne ikke si hvorfor på tul. Det ble en glad og frisk liten gutt likevel :)
 
En liten ting til: Om det går galt, har dere rett på utredning som ufrivillig barnløs om dere har vært prøvere over et år
Ja tror det ikke går nå, begynte å blø mer, så ikke bare på papiret lengre :banghead:
 
Håper virkelig du bare er kortere på vei enn du tror.. Krysser fingrer og tær! Så håper jeg legen din har mer peiling og er litt flinkere, for den gyn-legen virker som han er lei av jobben.. drittsekk:p
Ja faen! Som han sa så var detta hverdagskost for han, det satt damer i den stolen jeg satt hver morgen og hadde MA eller SA. SNakk om å ta vare på pasienten sin!
 
Herregud for en drittsekk! Kjempe trist at du blør mer, vil bare sende en klem :)
Nå har det plutselig gitt seg igjen da, så vi får nå se. Tatt blodprøve i dag og skal ta på tirsdag igjen:) Legen sa hun hadde snakket med gyn, og han hadde plutselig sagt til henne at han trodde jeg ikke var så langt på vei. Jaja, får nå svar neste uke :)
 
Back
Topp