Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle ta den aller siste idag for å se den forsatt steg. Skal slutte no, symptomene er iallefall her 120%3 uker er jo ikke så langt unna fem og ei halv uke, du produserer enten litt lavt hcg, tar feil på antall dager gravid eller så har det med å gjøre at du ikke tok testen på morran. Det kan dermed være flere helt naturlige årsaker. Mitt beste råd: slutt å testeBlir bare unødig bekymra av den testinga tror jeg.
Satser på at alt er I skjønneste orden!Tenkte jeg skulle ta den aller siste idag for å se den forsatt steg. Skal slutte no, symptomene er iallefall her 120%![]()
Jeg også! Aller første gang, og leser så mye her og ser hvor lett det kan gå galt.. Kan nesten ikke vente til rundt uke 12Satser på at alt er I skjønneste orden!![]()
![]()
Okei, takk for beroligende ordMin slo ikke ut før 5+5 og da testet jeg hver dag. Synes den slo ut seint med tanke på at jeg fikk 2-3 på 4+1. Så jeg ville ikke vært for bekymret selv om jeg skjønner veldig godt hva du føler. Jeg har lest om personer som får 2-3 samme dag som blodprøven viser de har HCG på over 4000, så den er ikke alltid til å stole på.
Okei, takk skal du haJeg produsere HCG litt saktere enn gjennomsnittet og fikk 3+ når jeg var 6+0. Men det er også noen som ikke får før uke 8 eller enda senere. Den slår ut som 3+ med HCG på over 2000, men det er også helt normalt å ha lavere verdier da.![]()