Litt hjelp..

Kan du dra privat istedet? Volvat eller lignende? Ikke alltid legevakten gidder å høre på folk...

Får ringe legekontoret imorgen :) håper di kan ta meg alvorlig nok til at jeg får tatt en prøve hvertfall :) er ikke bra for noen parter at jeg har det slik.. Verken barn eller far..

Uff kjære deg så trasig! :(

Jeg hadde det som deg for ett år siden, det er helt forferdelig, prøv å push på den legetimen i morgen!

Eneste jeg fikk i meg var saftis, verdt å prøve.

*kjempetrøsteklem*

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Fikk ikke komme inn.. Fikk beskjed om å drikke fra t skje ofte.. Å heller kontakte fastlegen min vist dette ikke ble bedre..
Nå ble jeg helt rystet... Den hadde jeg ikke tatt lett på... stakkars deg du må jo ha næring... Nå er jo klokka mye, men du må være like steil som dem.. ikke gi deg.. er klart du skal ha hastetime.. du er gravid og raaaser ned i vekt og har ingen god almentilstand om du ligger plad ut.. det at du kaster opp blod og syre og at de sier nei til å ta deg inn.. og faktiskt lar deg sitte så fortvila og hjelpesløs tilbake... Nei gud nåde meg om du var en av mine nære... Nå ble jeg skikkelig sinna på dine vegne... Ser du har fått litt råd av andre over her, du får prøve å følge dem og prøv å drikke vann evt ta vitaminer.. så må du ha masse lykke til... stor god klem..

Fikk komme inn 13.10 idag :) hun hørtes ikke no fornøyd ut at jeg sa jeg skulle inn idag.. Men men. Time fikk jeg vetfall :)
kjære vene. bra du har fått time. Så blir du sikkert lagt inn og får intravensøst :) Lykke til og god bedring :)

Fikk til fredag på å komme meg. Fikk Prostafren? Reisesyke tabletter. 1 morgen og 1 kveld. Han kløp meg kun på hånda å sa jeg ikke var dehydrert.. Stikk i fingen og urinprøve.. Så får se formen an til fredag :) vist det ikke ble bedre var det sykehuset neste :)

Jeg ville prøvd å kjøpe væskeerstatning eller sånne sportsdrikker så får du i deg litt mer enn bare vann :)
På meg hjalp hverken apifran eller postafen, kun ranitidin. Men det er jo individuelt. Lykke til :) krysser fingrene for at du slipper sykehus!

Sååå bra :) masse lykke til.. håper tablettene hjelper deg :)

Liten oppdatering. Tok en postafen igår i halv 6 tida. I 8 tiden spiste jeg 2 vannis ❤️. Våkna idag med ganske fin form :) tok en til i 2 tida idag da jeg var fast bestemt på å spise middag. Fikk til å spise taco ❤️ laget brownies og spist det og idag ❤️❤️ håper dette fortsetter for dette var digg!!!

Så bra at de funker :) Ingenting bedre enn det :D

Godt å slippe å gå så kvalm og næringsfattig :) Håper dette bare fortsetter for deg :)

Liten nedtur idag morgen :( tok ny pille og nå er liksom ikke no matlyst lenger :-/ men men. Litt opp og ned er bedre enn kun nede ;)

Liten nedtur idag morgen :( tok ny pille og nå er liksom ikke no matlyst lenger :-/ men men. Litt opp og ned er bedre enn kun nede ;)
Absolutt.. tviholder på de okay dagene her.. får bare håpe ikke det kommer til å fortsette de resterende 6 månedene :p

Back
Topp