Kan du dra privat istedet? Volvat eller lignende? Ikke alltid legevakten gidder å høre på folk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg helt rystet... Den hadde jeg ikke tatt lett på... stakkars deg du må jo ha næring... Nå er jo klokka mye, men du må være like steil som dem.. ikke gi deg.. er klart du skal ha hastetime.. du er gravid og raaaser ned i vekt og har ingen god almentilstand om du ligger plad ut.. det at du kaster opp blod og syre og at de sier nei til å ta deg inn.. og faktiskt lar deg sitte så fortvila og hjelpesløs tilbake... Nei gud nåde meg om du var en av mine nære... Nå ble jeg skikkelig sinna på dine vegne... Ser du har fått litt råd av andre over her, du får prøve å følge dem og prøv å drikke vann evt ta vitaminer.. så må du ha masse lykke til... stor god klem..Fikk ikke komme inn.. Fikk beskjed om å drikke fra t skje ofte.. Å heller kontakte fastlegen min vist dette ikke ble bedre..
kjære vene. bra du har fått time. Så blir du sikkert lagt inn og får intravensøstFikk komme inn 13.10 idaghun hørtes ikke no fornøyd ut at jeg sa jeg skulle inn idag.. Men men. Time fikk jeg vetfall
![]()
Absolutt.. tviholder på de okay dagene her.. får bare håpe ikke det kommer til å fortsette de resterende 6 månedeneLiten nedtur idag morgentok ny pille og nå er liksom ikke no matlyst lenger :-/ men men. Litt opp og ned er bedre enn kun nede
![]()