Litt hjelp...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Vi har kjøpt en sånn benk som dette til å ha på stua ImageUploadedByBV Forum1378372541.685017.jpg

Under skal det være en skuffe for å ha lekene til lille oppi...
Jeg skal sy en pute til å ha oppå benken, har kjøpt inn tøy og sånt, men lurer på hva jeg skal bruke som pute.. Skal jeg kjøpe en tynn skummadrass og klippe til eller skal jeg kjøpe en overmadrass,klippe til og legge i flere lag? Overmadrassen koster 50 kr for 90*200 og skummadrassen koster 100 for 60*120 (den er 5cm tykk).. Mål på benken er 50*90...

Da hadde jeg gått for det billigste; overmadrass. Enklere å klippe i, også.. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Heller nok mest mot det ja... Skal prøve å sy knapper i også, og det blir kanskje litt vanskelig i skummadrassen..

Ja, det ser jeg for meg at kan bli litt trøblete. Med mindre du har verdens største symaskin. :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Ville gått for overmadrass eller rett og slett en dyne :) Helst en litt tykk da. De er heller ikke så dyre på jysk.

❤25/2-13❤

Husk å legg ut bilde når du er ferdig :) Moro å se! Kanskje vi kan starte en sytråd etterhvert :) Når jeg har fådd rydda ordentlig nede og fått arbeidsbord så skal jeg koste støv av symaskinen og bli flink :D

❤25/2-13❤

Husk å legg ut bilde når du er ferdig :) Moro å se! Kanskje vi kan starte en sytråd etterhvert :) Når jeg har fådd rydda ordentlig nede og fått arbeidsbord så skal jeg koste støv av symaskinen og bli flink :D

❤25/2-13❤
en sytråd (:P) hadde vært kjekt :)

Skal legge ut bilde :) må bare få benken hit først :) vi har kjøpt den,men har inne hengerfeste eller henger, så svigers kommer nedover med det i slutten av måneden :)

Back
Topp