Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg her. Jeg ønsker at gutten min skal ha gode stødige sko av litt kvalitet og da er det naturligvis veldig kjedelig om de er ødelagt etter en uke...
Hadde min sønn holdt på slik hadde jeg tatt en alvorsprat med han. Man behandler ikke tingene sine slik. Vær litt med henne i barnehagen en dag når hun sykler og hjelp med å vise hvordan hun kan bremse uten å ødelegge skoene.
Jeg har også jobbet i barnehage og hadde barna holdt på slik hadde jeg definitivt tatt det opp med dem og sagt klart ifra. Er dette er problem i hele barnehagen går det jo ann å snakke om det i samligsstunden. Mener ikke at de ansatte skal løpe etter å passe på alt, alltid, men ser de det går det absolutt ann å si ifra!
Mener de kan lære ungene å bremse uten skotuppMener du bhg skal ta ansvaret? Ære være aktive lykkelige barn, og billige skobutikker:-D
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Kommer jo litt an på størrelsen på bhg også det, daEVt høre i skobutikken hva de sier/mener der.. Kan hende de har noe å anbefale..
Å få de ansatte i bhg til å følge med og nekte å bremse med føttene går hvertfall ikke..
Der har de nok å gjøre fra før om de ikke må følge med på det også
Jobber selv i bhg![]()
Er ikke pedaler på de syklene de har i bhgDa er det vel skoene som er dårlige da?
Du kan jo snakke med henne selv og vise henne hva som skjer med skoene når hun bremser sånn. Vis henne hvordan man bremser med pedalene.