Litt hjelp?

mammaen20102012

Betatt av forumet
Lege: 5+5 i dag på ul = 05.07.2012
Babyverdens terminkalkulator: 17.06.2012
Babyverdens infoside: 01.07.2012

Jeg tror babyverdens infoside har rett, hva tror dere?

Aner ikke..!!

men lett å bli forvirret av alle disse datoene som svirrer rundt =P

Jeg tror ul hos legen. De vet som regel hva de holder på meg ;)

Ringen av lykke <3 skrev:
Jeg tror ul hos legen. De vet som regel hva de holder på meg ;)

Skal jeg følge legen, så er jeg 5+5 og terminen hun sier tilsier 5+1

Ja, selvfølgelig. Jeg sammenlignet ikke datoene. Men om legen sa at du er 5+5 idag, så er jo terminen 1.07, ikke 5.07. Var en meget rar utregning spør du meg

Dersom legen sa 5+5, så hadde jeg tatt utgangspunkt i det. Mulig det gikk litt raskt i utregningen? Så dersom 5+5 tilsvarer termin 1.7, så ville jeg tatt utgangspunkt i det frem til ordinær UL :)

hva me å ta første dag av siste mens, så teller du 40uker + 3dager, så finner du jo termin?

usikkert...

men jeg hadde nok stolt på UL termin

Sjekka terminkalkulatoren jeg også, tror ikke den er helt rett... står at jeg bare er 5+1, men jeg er 7+1, så jeg tror det er en feil der! Tror den beregner fra antatt unnfangelse, men det er jo feil, skal jo beregnes fra siste mens!!

Ville uansett stolt på terminen fra legens ul!

Hadde en spontanabort 19 september, så har ikke mensen å gå ut fra..

hmm.. det er litt vanskelig og si,men jeg hadde lagt på en uke til enn det ul sa,siden ul var så tidlig og da blir det ca 1/7 da :)

Har nå funnet ut at utifra legens beregning fra ul : 5+6 i dag, har jeg termin 1.juli..
Men kan godt være de stiller den fram/tilbake ved ordinær, siden det enda er tidlig å måle embryoet, siden det er mye skygger som legen sier.

Back
Topp