Litt hjelp her til søskenvogn?

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Jeg har sett på ei emmaljunga twin city cross.. Det blir 11 mnd mellom mine. Men så kom lindaen med et råd, siden det er heldekkende kalasje så må jo eldste sitte vendt mot meg når babyen åsså skal det, og det blir kanskje VELDIG kjedelig for henne når hun begynner å bli større??? (det er vendbare sittedeler men vil jo helst ha babyen mot meg)
Det er heldekkende kalesje så det er ikke mulig å snu den ene.

Er det noen som vet om en søskenvogn med 4 FASTE hjul, som ikke er så brei, å der man kan ha begge kjøreretninger åsså individuelt???

Begynner å haste litt nå, siden det er litt bestillingstid på enkelte vogner :)

Dyttedytte:)

må lese riktig før jeg svarer kanskje[:D] håper noen kan hjelpe deg. Har sett sånne vogner men har ikke peil på hva de heter

ORIGINAL: lillevenn

må lese riktig før jeg svarer kanskje[:D] håper noen kan hjelpe deg. Har sett sånne vogner men har ikke peil på hva de heter

Okei:) Si ifra hvis du finner ut, hehe!:)

teutonia team alu s4...
men den er blytung, solgte min etter 1 mnd, pga det var tungt å løfte inn og ut av bil (bekkenløsning)

har funnet den perfekte vognen no da, men har ikke råd[:'(]

TFK Twinner Twist DUO, dne helt nye med delte kalesjer.. (storesøster vil ikke ha kalesjen fremme, men den må jo nesten det over babyen, så det er noe herk!)

Men den koster 6-7000 mener eg..
Men den har alt!

Svingbare hjul (som kan festes)
Seperat kalesje
Håndbrems
Lufthjul
God støtdemping
Bra plass under
Bra plass til ungene, selv med pose

OG du kan ha hardbag til babyen!!!

ORIGINAL: Mayen82

TFK Twinner Twist DUO, dne helt nye med delte kalesjer.. (storesøster vil ikke ha kalesjen fremme, men den må jo nesten det over babyen, så det er noe herk!)

Men den har alt!

Seperat kalesje
Håndbrems
Lufthjul
God støtdemping
Bra plass under

Regner med å bruke rundt 7000 på vogn uansett! Skal kikke på den [:)] Vil helst ha faste hjul, men hvis det er svingbare som kan låses så funker vel det også.

ORIGINAL: ellaumbrella

ORIGINAL: Mayen82

Men den har alt!

Seperat kalesje
Håndbrems
Lufthjul
God støtdemping
Bra plass under

Regner med å bruke rundt 7000 på vogn uansett! Skal kikke på den [:)] Vil helst ha faste hjul, men hvis det er svingbare som kan låses så funker vel det også.

Så ei som hadde ei sånn vogn på mandag, men som tvillingvogn da...[:)] Den så veldig fin ut, ikke så brei heller. Det eneste jeg reagerte på var at baggene så smale ut...[&:]

Så ei som hadde ei sånn vogn på mandag, men som tvillingvogn da...[:)] Den så veldig fin ut, ikke så brei heller. Det eneste jeg reagerte på var at baggene så smale ut...[&:]

Ja, skal ikke være lett. Man finner en vogn - men så er den neste bedre, selv om den har "den å den feilen" å sånn fortsetter det.. Blir aldri å klare å bestemme meg[&:]

Dytt

ORIGINAL: Karla

tfk og oth har jo de samme funksjonan stort sett, men oth e finare[:D]

Men e ikke det me svingbare hjul?

Å me oth e d vel bare ei kjøreretning?

Vi har kjøpt carena double swing
Den har 2 kallosjer og sittedelen kan være vendt bort, mens i alle fall den harde bagen - som vi har kjøpt blir mot den som triller.
Vogna har sving hjul foran, men det var lette å feste. Ellers så tar vogna liten plass...
Vi har emmaljunga due edge fra før og den tar mye mer plass i baggasjen på bilden enn denne -og denne er til 2...
Lykke til med valget...
Forresten så koster denne vogna 4000 uten bag og med 4699

ORIGINAL: ~Gullgutten~

Her skal vi se på den firstwheels city twin. Du finner info om den her www.barnevognguiden.no
Den har alle de egenskapene du leter etter men framhjula er litt små da men..

Har ei vennine som skal selge sin firstwheels city twin, men de små hjulene gjør at jeg ikke vil ha den

Back
Topp