Litt frustrert

lexiz

<3 Love my Life <3
noen som har erfaring med one step pregnancy test???

Ska ha tr om 2-4 sånn ca, tok en test nu i ste (sotte å holdt mæ i 7 timer å ikke drukket noe)
Syns testen blei så rar, vist man holer den opp mot lyset så var det akkurat som om man kunne se kontur av en strek men la man den ned va det akkurat som om det va antydning te farge nederst på kanten.... frustrert ja... får håpe tr holder sæ borte!!!

syns det va noen før jul el i juletia som sa at de testene ikke va noe å stole på...

Oppdatering: [:D][:D]
den 12.12.09 (28 dagersyklus) sku tr ha kommet men den kom den 14.12, så da ska æ etter beregninga ha 30 dagers syklus... ikke sant?? så vist æ ska gå utifra det så skal tr komme i dag den 09.01.10, men vist æ går etter 28 dagers syklus så suk æ ha hatt den rundt den 7....
men det hele er at sia onsdag så har æ tatt litt tester, å på noen av testene kan man se en strek, vil ikke si at den er pos, for det tror jeg ikke (øøhhmmm... trur det er feil på testene )  hehe, å streken klare jeg å tyde 3 timer etter at testen er tatt, noen tiligere... blir så frustrert... men en liten info. da jeg fant ut at jeg var gravid i 2002, da va æ 7 uker på vei, hadde ingen tegn før æ va kommet så langt... mmm... kan det skje i gjenn??

Back
Topp