Litt frustrert.

Himmelstøv

Forumet er livet
[:@] Jeg får sykemelding til etter påske, jeg må tenke på bedre tanker å slutte å bekymre meg så mye. alt er bra med babyen, så jeg må bare slutte å bekymre meg. Jeg burde ikke være hjemme hele tiden for det vil ikke hjelpe meg, sier legen............

Joda legen din kan jo ha rett i at du får andre ting å tenke på når du er på jobb, men allikevel så er det jo ikke slik at det hjelper for alle!

Noen er nok litt mer bekymret i svangerskapet enn andre!

Det er jo i grunn ikke så rart at du bekymrer deg litt når du har disse lødningene, selv om du har fått beksjed om at du kommer til å blø litt så er det jo forbundet med noe som ikke er bra!

Legen kan nok ha litt rett ja... Kan kanskje være dumt å sitte hjemme å bekymre seg, så håper du finner på noe hvertfall. Alt er jo bra med deg og baby, det får du bevist hele tiden, selv om du er redd, ikke glem det[:)] Dere har ikke godt av å bekymre dere sånn, vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv i det minste!!![:)]

Det er jo rett det legen siden dumt å gå hjemme å bekymre seg.. hva jobber du med er vist ikke nok oppdt. i det som skjer her tydeligvis.

Back
Topp