i dag ahr det vært varmt her.. så lillemor har sovet veldig dårlig i hele dag.. bare villet ligge å kose med meg eller pappaen.. så når jeg endelig fikk henne til å sovne og tenkte at jeg skulle henge opp klær så kommer jo selfølgelig oldefaren hennes inn (bor i nabohuset) jeg hørte han jo på babysittern.. å tenkte at når det ikke er noen nede må han jo gå.. men neida....
han stiller seg jo selfølgelig med hodet sitt nedi vugga og begynner å prate(eller rope heter det vel) så da våkner hun jo selfølgelig... så da var det på han igjen med fangekos i en time.. hun var jo så overtrøtt at hun ikke visste helt hva hun skulle gjøre!!!
Neste gang skal jeg sende med sambo nøkkel (han var i garasjen) og døra skal låses!!!!!
han stiller seg jo selfølgelig med hodet sitt nedi vugga og begynner å prate(eller rope heter det vel) så da våkner hun jo selfølgelig... så da var det på han igjen med fangekos i en time.. hun var jo så overtrøtt at hun ikke visste helt hva hun skulle gjøre!!!
Neste gang skal jeg sende med sambo nøkkel (han var i garasjen) og døra skal låses!!!!!