Litt frustrasjon

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Søvnløs i september 2025
Hei damer.
Det blir fort veldig mange tråder her inne. Hva om dere nye presenterer dere i presentasjonstråden, så slipper vi så mange tråder som har lite kommentarer. Kanskje vi skulle hatt en strek tyde-tråd også, istedenfor at flere legger ut enkelt tråder?

Gjør det noe om det blir litt mange tråder da? Det blir jo gjerne det i starten, kanskje er man satt ut av positiv test og kommer ikke på å lese gjennom andres tråder, men lager en egen selv. Så presenterer vel de fleste seg i presentasjonstråden etterhvert?

Strektydetråd kan du jo opprette om du ønsker det. Foreløpig fungerer vel "Blødning, men det ser ut som om det går bra" -tråden litt som en slik tråd. For ikke å snakke om Testetråd for oktober.

Men er ikke det bra? Da får vi jo vår egen skjult gruppe også :)
Det får vi uansett om noen skriver et in legg i en tråd eller oppretter by tråd. Innlegg er jo innlegg. Men om bli litt mange tråder og vanskelig p følge med synes jeg også. Men...folk Gjør som de vil

Syntes det er fint med mange tråder! Det er mange uker til vi skal dele denne hemmeligheten med folk, så det er fint å kunne skrive med noen om det! Man har jo mange tanker i et svangerskap, om hvorvidt det går bra, hva for en liten en man bærer på, hvordan svangerskapet skal bli, hvordan fødselen skal bli.
Og når man kun har en mann å dele tankene med, er det ikke stort som blir sagt :smiley-ashamed004 mars og venus og alt det der...

Del av hjertets lyst sier nå jeg :Heartred

Jeg syns det er bedre å kommentere i enkelttråder når det gjelder tester eller spørsmål. Blir fort uoversiktlig om det blir mange bilder og mange kommentarer i en tråd. Jeg regner med at vi finner formen etter hvert. Det er fortsatt tidlig :) Når vi får skjult forum kan vi bli enige om retningslinjer? :)

Hei damer.
Det blir fort veldig mange tråder her inne. Hva om dere nye presenterer dere i presentasjonstråden, så slipper vi så mange tråder som har lite kommentarer. Kanskje vi skulle hatt en strek tyde-tråd også, istedenfor at flere legger ut enkelt tråder?
Jeg forstår hva du mener, men nå i starten tenker jeg at det er fint at vi får flest mulig i gang :)

Enig med presentasjonstråden. Bedre å samle det der.
Men utenom det syntes jeg ikke det er noe negativt med masse tråder :-)

Det var hovedsakelig presentasjonene jeg tenkte på :)

Back
Topp