På torsdag svimte jeg av på jobb og fredag var jeg hjemme og dro til legen. Hadde da normal blodprosent, blodsukker men litt lavt blodtrykk. Fikk da beskjed om å ta det med ro. Igår hadde jeg fest her hjemme, feiret min bursdag som har vært planlagt lenge. Startet tidlig, men siste gjester gikk ikke før kl 02.30. Har vært helt utmatta idag. Orker nesten ingenting å vært litt småuvel.
Kjenner nå at jeg gruer meg forferdelig til å gå på jobb denne uka. Jobber mellmvakt, dagvakt og to nattevakter. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom uka som kommer Vet ikke hva jeg ville med innlegget, måtte bar få ut frustrasjonen min!
Føler ikke jeg kan reise til legen å be om sykemelding fordi jeg er sliten heller..er jo ingen sykdom
Kjenner nå at jeg gruer meg forferdelig til å gå på jobb denne uka. Jobber mellmvakt, dagvakt og to nattevakter. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom uka som kommer Vet ikke hva jeg ville med innlegget, måtte bar få ut frustrasjonen min!
Føler ikke jeg kan reise til legen å be om sykemelding fordi jeg er sliten heller..er jo ingen sykdom