Litt for tidlig i seng!!!

09&11&14

Forumet er livet
Ja, snuppa sovna 17.50 i dag... [8|]
Da klarte jeg ikke holde henne våken lenger.... [&:]
Hun var stuuuup trøtt stakkar...
Måtte tvinge i henne grøt, og hun drakk nesten ingenting melk.... [:o]
Så blir spennende å se hvordan denne natta blir, og når hun har tenkt å stå opp i morgen [8|]

Det var tidlig ja! Alexander ville ikke ha høneblund kl 16.30 når han burde... ga han pupp nå nettopp og da sovnet han kontant, men jeg regner med han våkner igjen etter en halvtime så jeg lot han bare ligge her i stua. Blir spennende å se når han nå vil legge seg for kvelden i dag... [8D]

Netopp lagt en stuptrött fröken her og. Gjort det et par ganger för og, og da har hun "tatt kvelden" og våknet for mat rundt 23-24, og deretter sovnet om igjen. Andre ganger sover hun 30 min og så väre oppe et par timer igjen.
Men idag tirsdag er det ok uansett. For nå lader hu mor opp til FF og CT. Weeey!![:D] Og skal uansett väre våken til 23.

Oi!! Det var tidlig ja....
Gleder meg til å høre når du må opp å hoppe i morgen [8D]
Neidaa.. Skal være snill jeg [:D]

Her slokna han etter mat halv 6,regnet med han kom til å våkne igjen etter 30 min,men han sover fortsatt,i stua[&:] Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre,om jeg skal vekke han for å ta bad og kveldsstell,eller bare la han sove til han våkner selv ?humm humm

vi hadde samme problemet i dag, la henne halv syv og innen 5 min var hun sovnet...

gleder meg ikke til i morgen... hehe

Merethe

Jonas sovnet også litt over seks... Men våknet igjen syv, så da fikk han flaske og pysj, og nå er han i seng igjen. Sovnet med en gang [:)]

Oisann [8D]
Går nok fint det skal du se [:D]
Her hadde vi en overtrøtt en, så han sovna ikke før 8 [&:]

Her var det også tidlig kveld ikveld:P Hadde vi ikke hatt besøk av bestemor(farmora) så hadde han nok slokna klokka 5 :P Men hun klarte å holde han våken til halv 7, men da sovna han i ca sittende stilling på fanget til bestemor så da var det påtide å ta på pysjen og marsjere rett iseng!:P Og jeg har ikke hørt et knys fra ham siden(!) Han pleier jo alltid å våkne nøyaktig 1 time etter han sovna og hylgrine (ja jeg har vært inne å sjekka at han pusta :P)

Foto"oppdrag", cafèbesøk og babysvømming tar på må jeg si :P

ORIGINAL: Malina84

Hvordan gikk det? :)

Snuppa våkna 22.30, men jeg ga henne flaska å så sovna hun igjen [:)]
Men vi måtte stå opp kl.6 i dag da, så hun får ikke legge seg så tidlig i kveld [;)] Hihi....

Back
Topp