litt flink da

jas

Forumet er livet
I dag er min 3. dag ute nsjokolade og annet godt [:)]

Litt trist å innrømme det, men jeg har virkelig slitt med å holde meg unna søtsaker på lang, lang tid!!!!!
Så jeg er kjempe stolt av meg nå..
Gleder meg til helga, for da skal jeg unne meg noe [:D]

Har også startet så vidt med trening på "Leg Magic" [:)]

jeg syns du er kjempe flink!![:D]
kan ikke si det samme om meg...[&:][&o]
men jeg må skjerpe meg, blir grete roede kurs på meg i mars[:D]

Det er det å komme igang som er verst[:D]

Jeg hadde 10-15 kg for mye før jeg ble gravid, og la på meg 17 ekstra i graviditeteten[:'(]

Men for ca 1,5 måned tok jeg meg i nakken og meldte meg inn på treningssenter da vekten stoppet opp etter fødselen.. Nå trener jeg 6 dager i uka i tillegg til at jeg ikke spiser snop og brus i ukedagene.. Har blitt kvitt 5 kg til så nå veier jeg omtrent det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid.. Så planen er 13 kg til så er jeg kjempefornøyd..[:D]

Sliter med det samme som deg altså, er en hund etter sjokolade, kaker, is osv[8D]
Men når først vekta begynner å gå nedover går jo motivasjonen desto mer oppover[:D]

Tvitvi for oss begge[:)]

Hva er leg magic forresten??[:)]

ORIGINAL: girlie85

Jeg hadde 10-15 kg for mye før jeg ble gravid, og la på meg 17 ekstra i graviditeteten[:'(]

Men for ca 1,5 måned tok jeg meg i nakken og meldte meg inn på treningssenter da vekten stoppet opp etter fødselen.. Nå trener jeg 6 dager i uka i tillegg til at jeg ikke spiser snop og brus i ukedagene.. Har blitt kvitt 5 kg til så nå veier jeg omtrent det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid.. Så planen er 13 kg til så er jeg kjempefornøyd..[:D]

Sliter med det samme som deg altså, er en hund etter sjokolade, kaker, is osv[8D]
Men når først vekta begynner å gå nedover går jo motivasjonen desto mer oppover[:D]

oy, SEKS dager i uka?? wow... hvor lenge trener du hver gang da?

ORIGINAL: Silly

ORIGINAL: girlie85

oy, SEKS dager i uka?? wow... hvor lenge trener du hver gang da?

Blir alt fra 1-1,5 time... Går en halvtime på tredemølla i oppoverbakke eller romaskin/skimaskin..
Også blir det litt styrketrening etterpå, så går jeg litt igjen[:)]
Tar en pilates time i ny og ne også..

http://www.tvshop.com/NO/products/6888/14074

Leg magic er et treningsapperat fra TV Shop..
Trener egentlig bare beina, men det fulgte med en DVD med 13 minutters treningsprogram som går på beina, magen, rumpa og armene..

Du er kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!!

Skulle ønske eg var like flink! Eg også skal egentlig kun unne meg noko i helgane, MEN eg kjøper så masse inn til helga... sånn at eg ikkje er ferdig med det før godt ut i veka. Så viss eg er heldig så er eg fri for snop i huset torsdagane! Hehe. Håplaus med andre ord!

Men no er det full skjerpings! EG må skjerpe meg!

Men nok om meg! DU ER KJEMPEFLINK!!!!!!!!!!!!!!!

Det er jo en super start jas[:)]. Driver med det samme her å skal prøve å kutte søtt og spes brus på hverdager og det er ikke lett. Er på dag 3 jeg og[;)]

Takk, takk [:)]
Får håpe kg forsvinner etterhvert nå [:)]
eller hvertfall de to bilringene jeg har til overs [;)]

Storebror har faktisk sjokolade liggende etter helgen, så det i stad og var faktisk sterk som klarte å motstå det [:)]

Åhhh, så flinke dere er! Jeg også prøver å bli kvitt noen kilo, rundt magen vel å merke! Men sånn tv slave jeg er tirsdag og onsdag MÅ jeg ha snop.. Og det er som regel ostepop! Digger ostepop! Også i helgene er det litt snop, men ikke alltid faktisk.. Men er avhengi av pepsi max da! Heldigvis ikke sokker i den, men ikke bra allikevell det eller.. Må nok begynne på treningssenter jeg og.. Selv om det koster litt, heh! Men kunne ønske det er noe annet en situps en kan ta får å trene magen.. Er sikkert det og da, bare jeg som ikke har sett etter noe øvelser[;)] Hehe.. Nå er det Brothers and sisters, ostepop og pepsi max såm står får tur her, FY MEG![8D]

ORIGINAL: Katey

Du er kjempe flink!!!!!

sign[:)]

Takk [:)]
Dette var god motivasjon for å klare 2 dager til [:)]
Nettopp trent 13 min på Leg Magic nå [:D]

Back
Topp