Litt flau over meg selv!

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Hormonell sa du?
Idag så skulle jeg intim barbere.... Men ser jo ikke høna lenger :/ det ble på feelingen å jeg satt meg ned å grinte som en unge! :p
Tror ikke kællen helt visste hvor han skulle gjøre av seg

Sånt skjer, altfor ofte :P
Jeg begynte å sippe fordi jeg ikke fikk på meg sokkene, pga magen og bekkenet.. Fantastiske disse hormonene :)

Haha, been there, done that.... Sliter med å shave beina og allerede, pga bekkenløsninga.. Og har flere ganger sitti og sippa pga det ikke blir som jeg vil O.o
Det går over!!! (Etter fødselen er over og de verste hormonene legger seg ;-) )

Grein som en unge i går, tenkte jeg skulle sette meg inn i reglene til nav, 2 min så kom frustrasjonen etterfulgt av tårer.... Er det mulig...

Stod på kjøkkenet å gråt fordi bestikket eg pleier å spise middag med var i oppvaskmaskina, så eg måtte bruke det andre... :p

Jeg var mye verre da jeg hadde jente i magen enn nå som jeg har gutt.. sammenheng eller tilfeldig? :-)

Jeg var mye verre da jeg hadde jente i magen enn nå som jeg har gutt.. sammenheng eller tilfeldig? :)

Isåfall holder jeg knapp på sammenheng!
Var ikke sånn da jeg var gravid med gutta. Men både med eldste og denne gang er jeg sippetryne fra en annen verden.

Var ikke sånn da jeg var gravid med gutta. Men både med eldste og denne gang er jeg sippetryne fra en annen verden.
Så rart :-) I går ble sambo beordret ut på jobb ca kl 20, hadde det skjedd i forrige svangerskap så hadde jeg blitt kjempesur for at ting ikke gikk som jeg hadde planlagt men i går kveld var jeg bare glad til og satte meg ned med film og ostepop... :P

Har ikke grina på flere år, men etter jeg ble gravid så griner jeg minst et par ganger i uka. Jeg har grina fordi jeg nøs så jeg tissa på meg, fordi bilmekanikeren sa at bilbremsene kom til å koste 12000, fordi samboeren var litt sur og ikke gadd å regne på foreldrepermisjon, fordi hunden glefsa etter meg, fordi vi ikke hadde mer melk igjen, fordi jeg hadde sinnsyk halsbetennelse... OSv... Skikkelig sånn:"det er så urettferdig"-grining. :-P

• Liker
Reactions: e86
Jeg har vært minst hormonell og sippete når jeg ventet jente, men helt krise med gutta :P
Så gøy at det er forskjell :-) Både at du merker forskjell på hvilket kjønn du har i magen og at våre erfaringer var forskjellige :-) Hormoner er litt morsomt :P

Er selv veldig lite hormonell, men emosjonel av natur, men sipper ikke mer enn vanlig, jeg venter gutt

Hos meg er det omvendt! Var helt "normal" (så godt som det går an liksom....) med jente i magen, og denne gangen er jeg sippe- og hormontroll deluxe!
Så gøy :-) Jeg synes det er helt merkelig å være "rolig" i dette svangerskapet når jeg var så krakilsk sist :P

Tror ikke det er så ille hos meg. Klart visse ting påvirker, men det tror jeg de ville gjort uansett om jeg er gravid eller ikke. :) Venter jente nå igjen og forrige gang var jeg heller ikke særlig hormonell:)

Back
Topp