litt flaks??goe jente mi

lille iskaffe

Forumet er livet
Vi har samsovet med Luna frem til i går.ALLE har sagt at vi kom til å slite max med å få henne til å sove i egen seng siden vi har samsovet MEN hun som sov hele natten uten et knyst i egen seg det var Luna min[:)] Våknet av at hun lå med begge beina ut av sprinklene,lå på magen og lo og skravlet[:)]

hehe så bra at det gikk så fint.
Litja mi har hatt eget rom nå i 4 mnd, men likvel da jeg var borte en times tid i går til legen, så hylgrein hun hele tiden.... Lille gullet mitt.... [:)] og da var hun sammen med pappaen sin som hun ser hver dag. Lattis egentlig....

Merethe og Em 6mnd

Herligt at det gikk så bra, håper det fortsetter[:)]
Skjønt å våkne til barnelatter[:)]

så bra, får håpe det forsetter sånn![:)]

Så flink [:)]
Skjønner ikke hvorfor folk skal kommentere sånt jeg, for det første har de ikke noe med det, for det andre er alle babyer forskjellige, så selv om noen har sliti med overgangen fra samsoving så betyr det ikke at alle gjør det. Blir irritert jeg [&:]
Er det noen netter Benjamin sover dårlig på rommet sitt (det hender ikke ofte, kanskje et par ganger i mnd) så henter jeg han inn i sengen vår så får han sove der, om noen sier at vi gjør han bortskjemt eller lager en vane når vi gjør det, så får de bare si det, jeg bryr meg fint lite!

så bra!! Håper det fortsetter slik [;)]
Lurer også på hvorfor folk må kommentere slik.. Alle unger er jo forskjellige..

Så flink hun er da[:D][:D] det er deilig da at det gikk så lett! Veldig enig med det *høna* skrev,er så irriterende når folk skal komme med sine meninger,spes hvis man ikke har bedt om det[8|] Har vært netter vi har latt N sovne hos oss (dette er hvis han har våknet på natta) og så flyttet han,sikkert mange som ikke er enige i det men jeg tenker sånn at så lenge han vet at det er natta i senga hans,og han klarer å sovne der når han legger seg for kvelden, så får andre mene hva de vil[:)]

ORIGINAL: kinderegget

Kunne ikke sagt meg mer enig[:)]

ORIGINAL: kinderegget

HELT ENIG[;)]

Vi samsovet med Mina til hun var 5 mnd, og var ikke noe problem å få henne til å sove i egen seng. Går som en drøm :-)
Desutten syntes jeg det var veldig koselig å samsove med Mina når hun var så liten, er bare engang de er små![:)]

ORIGINAL: Oktober76

Herligt at det gikk så bra, håper det fortsetter[:)]
Skjønt å våkne til barnelatter[:)]

Back
Topp