Litt ensom....

Solstrålende

Blir kjent med forumet
Føler meg litt ensom ikveld, men vet det kommer til å gå over. Det er alltid den første dagen som er verst

Dårlig timing å sende avgårde mannen min på tre ukers tur idag. Det er jo han jeg kan snakke med om alt og forklare alt som skjer. Men det blir jo litt vanskelig når han er langt unna. Han har lovet å være flink til å skype masse med meg, men det blir jo ikke det samme uansett. Jeg vet det kanskje fremstår som sutring, men trenger bare å lette tankene mine ikveld. Skal komme meg ut på kino så jeg ikke blir sittende alene i hele kveld.

Er det noen fler som har erfaringer med å være litt alene i starten (vi er jo helt i starten, kun 4uker)? noen gode tips?

Klem til deg =)

Jeg blir gressenke i 10 dager når mannen skal ut å reise den 16 oktober... Kan ikke si at jeg gleder meg noe særlig akkurat... 4 unger alene, hund og jobb. Pluss husarbeid og alt som hører med.

Han skal også til Tyskland 5-6 dager i februar, så det kommer til å bli ENDA mer spennende. Da regner jeg meg at jeg har litt mage, og at ting er tyngre enn hva de er nå.

For min del er det viktig å ikke tenke - bare gjøre. Da går dagene av seg selv, og når man da tenker over hva man egentlig har gjort (når mannen er hjemme igjen..) så blir man bare veldig veldig stolt av seg selv =)  DET er deilig det!

Sender en liten klem til deg

Jeg er også akkurat 4 uker idag:) Jeg trodde at jeg skulle slappe av når jeg ble gravid, men med det kommer det nye bekymringer:)

Ingen erfaring med at mannen reiser bort i begynnelsen. Men ville bare si at vi er her: Så du kan jo skravle med oss. Lufte gleder og bekymringer.
Så håper jeg disse 3 ukene går fort.
kos deg på kino :-)

Skjønner godt du føler deg litt ensom da. Jeg gjør også det, sambo reiste med jobben til USA igår morges... Han skal bare være borte en drøy uke da, men det er jo kjedelig likevel. Håper de 3 ukene går fort at du kan dele tankene og gledene dine med oss her inne i tillegg til skype-samtalene med mannen :)

Vi er her for deg! Klem

Stor klem til deg!
Kjenner følelsen. Jeg testet fredag morgen og viste det til mannen min uten ord kun et smil pga våre to jenter som lurte på hva den pinnen var (og det er ennå en god stund igjen før de skal få vite), så dro jeg på jobb og han leverte jentene i barnehagen og dro på lang-helg uten telefonforbindelse. Føler denne helgen har vært utrolig ensom og lang og jeg skulle så gjerne hatt ham her! Men min mann kommer imorgen. Er utrolig glad det ikke er for tre uker!!!

tusen takk for alle svar emoticon
litt lystigere til sinns etter alle oppmuntrende ord og litt spennende kino
en god søndagsklem til dere alle sammen.

Back
Topp