Litt engstelig

Lykke27

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei. I går fikk kveld fikk eg mensmurringer og litt rosa på papiret når eg tørket meg, i dag har eg en del mer murringer og noe mer rosa/brunt på papiret. Er 6+3 idag

Kjenner jeg begynner å bli engstelig for om det går den rette veien. Kan jo bare være helt uskyldig? Jeg blødde ingenting i forje svangerskap, og hadde mer antydning til symptomer da en nå. Kan jo si at vi koste oss litt i går, kan ikke det ha en sammenheng? Noen andre som har spottet/blød litt å det har gått fint ?

Hei! Jeg har blødd mye i forrige svangerskap og det gikk fint. Jeg vil tror at i uke 6 så vil man sikkert få kraftige smerter og mer blødning, som e kraftig mens. Og det er jo helt normalt å spotte litt. Hvordan går det nå?

Hei. I går fikk kveld fikk eg mensmurringer og litt rosa på papiret når eg tørket meg, i dag har eg en del mer murringer og noe mer rosa/brunt på papiret. Er 6+3 idag

Kjenner jeg begynner å bli engstelig for om det går den rette veien. Kan jo bare være helt uskyldig? Jeg blødde ingenting i forje svangerskap, og hadde mer antydning til symptomer da en nå. Kan jo si at vi koste oss litt i går, kan ikke det ha en sammenheng? Noen andre som har spottet/blød litt å det har gått fint ?
Det kan absolutt ha sammenheng med sameie! Slimhinnene er skjøre under graviditet, så lett å få litt småblødningar:) Murringane er vanlig når livmora vokser og strekker seg:rolleyes:

Hei! Jeg har blødd mye i forrige svangerskap og det gikk fint. Jeg vil tror at i uke 6 så vil man sikkert få kraftige smerter og mer blødning, som e kraftig mens. Og det er jo helt normalt å spotte litt. Hvordan går det nå?

Så bra det gikk fint.
Det er det samme. Men ikke noe mer eller sterkere mensenmurringer. Jeg satser på at dette bare er uskyldig, og at det er slimhinnene som er litt skjøre. :Heartpink Men blir jo litt engstelig når man ser blod.

Det kan absolutt ha sammenheng med sameie! Slimhinnene er skjøre under graviditet, så lett å få litt småblødningar:) Murringane er vanlig når livmora vokser og strekker seg:rolleyes:

Ja, tenker kanskje det kunne ha en sammenheng. Blir roligere av å høre det fra andre at det er vanlig med litt av og til.

Hørt av mange at det er vanlig med småblødninger etter samleie, og ellers også i svangerskapet! Krysser fingrene for at alt er helt tipptopp!

Huff..lurer på det samme jeg.. imårrest oppdaget jeg litt friskt rødt på papiret etter toalettbesøk. Har hatt litt hard mage etterfulgt av rennende mage, men tror ikke deg kan være det? Har dog ingen smerter i det hele tatt! Det står på nett at man burde hvile, men det har jeg ikke muligheten til! Pakker med meg Paracet og putter på et bind. Fiskegarnene kan ikke vente. Tvi tvi...:nailbiting:

Det er relativt vanlig å blø i første trimester, så ingen grunn til panikk. Tror likevel jeg ville sjekket hcg eller en tidlig ultralyd hvis jeg var deg. Krysser fingrene for deg ❤️

Det er relativt vanlig å blø i første trimester, så ingen grunn til panikk. Tror likevel jeg ville sjekket hcg eller en tidlig ultralyd hvis jeg var deg. Krysser fingrene for deg ❤️

Kjenner jeg blir litt lettere å høre at det er noe lune vanlig og at det går som regel fint. Vi skal til TUL på torsdag nå, planlagt siden vi satt inn. Så får vi bare håpe at det er et lite flott hjerte som slår !

Har ikke hatt noe blødning siden natt til søndag. Ikke noe tegn til smerter heller. Hadde en liten stripe i dag morges, men det var så lite. Så det lover jo godt da ! Litt letta for det. Kjenner også at jeg er økende trett og kvalmen.:Heartpink

Har ikke hatt noe blødning siden natt til søndag. Ikke noe tegn til smerter heller. Hadde en liten stripe i dag morges, men det var så lite. Så det lover jo godt da ! Litt letta for det. Kjenner også at jeg er økende trett og kvalmen.:Heartpink
Så bra :Heartred Lykke til på ultralyd på torsdag.

Woho ! Så glad

Ultralyden gikk kjempe bra. Embryoet var 1,3 cm. Hjerte slo kjempe fint, og ble beregnet til 7+1 slik som innsettsdagen tilsier at jeg skal være.

Back
Topp