Litt engstelig her...

jimn

Elsker forumet
Eldste tantebarnet mitt fikk ein gutt på søndag, og i går vart dei sendt i full fart med helikopter til haukeland. Bebisen er født med 1 cm stort hol i hjertet[:(] Tenker på dei heile tida og håper så inderlig det går bra! Dei er no så flinke med hjertebarn, men eg har så lite greie på det at eg uroer meg veldig[:(] Dei håper dei kan vente til han er 1 mnd før dei opererer. Tøff start på mamma tilværelsen for ei ung mor[&:]

uff for en påkjennelse for mor og barn.en tøff start på livet[:(]

håper alt går bra!

ånei så trist jimn[:(]
husker du fortalte at bebisen ble født..
håper alt ordner seg. bra vi har flinke leger ja.
stor klem fra meg

Takk for svar, godt å få "lufte" seg litt.... Vi får krysse fingrane og stole på flinke leger...

Ånei, så trist[:(]
Håper han får god hjelp og at alt går bra!!

Nei å nei, det e kje noe stas.
Kjenner til det der etter at min tantunge måtte gjennom en stor hjerte oprasjon då ho va 3 uker gammel.
Hun klarte seg kjempe flott, men har vært igjennom 3 til etter den første.
X alle fingre og tær for dem.

Huff så fælt, håper det går bra- skal krysse det jeg kan krysse. 

ORIGINAL: Guttemammaen

Takk for støtta til dokke alle [:)] Ville berre seie at til no går det fint med lille gutt. Vist nok veldig bra til å vere så pass sjuk. Suger pupp det han orker og får flaske resten. Siste melding er at han må operere innen 3 mnd, men han må bli "dårlig nok" først[&:] (høyrest rart ut men...) Dei må og vere på sj.huset til han er operert. Glad for at det ser ut til å gå så fint[:D]

Godt å høre at det går bra etter forholdene..
Skal krysse fingrene for at det fortsetter slik[:)]

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Guttemammaen

ORIGINAL: Pia81

signerer[:)]

ORIGINAL: ~~A*R*T Mamma~~

signerer[:)]

ORIGINAL: jimn

Takk for støtta til dokke alle [:)] Ville berre seie at til no går det fint med lille gutt. Vist nok veldig bra til å vere så pass sjuk. Suger pupp det han orker og får flaske resten. Siste melding er at han må operere innen 3 mnd, men han må bli "dårlig nok" først[&:] (høyrest rart ut men...) Dei må og vere på sj.huset til han er operert. Glad for at det ser ut til å gå så fint[:D]

så bra å høre![:)]krysser fingrene for dem  videre!

Back
Topp