Litt ekkelt...

Groer

Gift med forumet
For 3 år siden, på akkurat samme tiden som nå ble jeg gravid for første gang:) Vi gledet oss masse:)
Men dagen før jeg rundet 12 uker begynte jeg å blø litt på kvelden. Kom mer dagen etter, så jeg dro til legen. Fikk beskjed om å ta det med ro, og vente å se.
Dagen etter skulle jeg på min første kontroll, så dro tilbake og ble da sendt på ul da jeg fortsatt blødde.
Der var det ingen baby...
Dette var på min mors 50-års dag:/
Etter mye tull med smerter, infeksjoner og sykehus, tok det 1 mnd å bli bra.

Nå sitter jeg her med samme mens termin dag, og er 12 uker på vei på min mors bursdag:/ Og en ekkel følelse:(

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

For 3 år siden, på akkurat samme tiden som nå ble jeg gravid for første gang:) Vi gledet oss masse:)
Men dagen før jeg rundet 12 uker begynte jeg å blø litt på kvelden. Kom mer dagen etter, så jeg dro til legen. Fikk beskjed om å ta det med ro, og vente å se.
Dagen etter skulle jeg på min første kontroll, så dro tilbake og ble da sendt på ul da jeg fortsatt blødde.

Nå sitter jeg her med samme mens termin dag, og er 12 uker på vei på min mors bursdag:/ Og en ekkel følelse:(

Off så trist historie... Forstår godt at du har en ekkel følelse, men dette skal gå bra!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Takk:) Går nok bra denne gangen:)
Gleder meg veldig til ul nå, så jeg kan roe med litt med å ha sett hjertet:)

Det går nok bra, ikke bekymre deg, hvis du jobber anbefaler jeg deg å sykmelde deg og ta det helt med ro. Da tar du hvertfall ingen sjanser
Velkommen inn til oss:)

Jenta mi født 17.07.07
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2 :)

Uff, kom noen tårer her av å lese detta!

Denne gangen går det bra Gro <3 Lille nurket holder seg fast!
Har du fortalt det til Mamma eller skal hun få den beste bursdagsgaven EVER fra dere i år? hihi <3

Uff, kom noen tårer her av å lese detta!

Denne gangen går det bra Gro <3 Lille nurket holder seg fast!
Har du fortalt det til Mamma eller skal hun få den beste bursdagsgaven EVER fra dere i år? hihi <3

Hei søs:)

Ja, går nok bra. Men er litt guffent å tenke på:/
Mamma vet ja, kun henne og du som vet foreløpig. Venter nok noen uker med resten:)

Back
Topp