Litt ekkelt...

Krøllo

Elsker forumet
Nesten litt sånn at jeg ikke vil fortelle det, men men...

Jeg stod på badet, litt lent over vasken for å smøre meg i ansiktet, hadde ikke annet enn truse på,
så hoppet katten vår oppi vasken ( det pleier hun), fordi hun vil ha oppmerksomhet, så gikk hun litt nærmere meg (noe hun også pleier), og plutselig så kjenner jeg tungen hennes på brystvorten min!! Kan hun ha merket at det er noe greier på gang inni der? Hun gjør jo aldri slikt.

Snodig !
Katter er jo smarte dyr, så tviler ikke på at det kan være hun har oppdaget at noe er på gang :o)

Hehehe, skjønner at det kanskje var litt ekkelt, men det kan jo være hun lukter melkekjertlene dine som sikkert utvikler seg nå.

MittAndre <3 skrev:
Hehehe, skjønner at det kanskje var litt ekkelt, men det kan jo være hun lukter melkekjertlene dine som sikkert utvikler seg nå.

Ja må være noe sånn, haha, skal passe brystvortene mine heretter, hehe.

Hehe, jeg har en hund som gjorde det samme på meg i går *flau*. Så de lukter helt sikkert at det er noe på gang ;)

sånn kan det gå med dere, lettkledde tøser!! ;p

er vel noe på gang kanskje.... men igjen, katten min kan finne på å slikke hvor som helst...spesielt i håret..

Hehehehe, unnskyld at jeg ler :) men ja de merker mye rart disse dyra. Er vel sånn de overlever i naturen. Merker katta vår blir helt febrilsk kosete med meg når jeg er gravid. Var sånn forrige gang. Greit han er kosete vanligvis også. men helt ekstremt spes mot meg mens jeg er gravid.

Jeg har også to pusesnupper hjemme. De er jo supersosiale puser fra før, men merker likevel litt forskjell uten at jeg helt kan sette fingeren på det, så er godt mulig de værer noe :)

Men... hehe, jeg vet jo puser helst ikke skal ha melk, men jeg måtte likevel se om de likte morsmelk da lillesøs var på besøk (hun ammer), så jeg fikk henne til å skvise ut en liten skvett i en skål for å se om de ville ha. Og det tok ikke veldig lang tid før skålen var renslikket. *le*. Disse dyra våre :-D

Haha, vittig!
Jeg har også en pusekatt, og hun har ikke fått muligheten til å sleike meg på brystvorten, men jeg synest hun er litt mer innpåsliten enn vanlig, skal absolutt ligge på magen min :)
Så jeg tror nok det er en god mulighet for at de merker at noe er på gang :)

Jeg måtte bare le litt av brystvorteslikkende katt :D 

Før jeg ble gravid forrige gang, hadde jeg en annen katt enn i dag. Den var vant til å sove oppå meg om natta. Men etter at jeg ble gravid var det slutt på å sove på meg.. den ville ikke engang ligge i senga mer.. 

Pusen jeg har nå er ekstremt kosete om morgenen når vi er på badet. SKAL ligge i fanget når man er på do.. hvis han ikke får kose i fanget så går han til angrep på leggene.. Men, dette har jo ikke noe å gjøre med at jeg er gravid da.. pus har vært igjennom amming med førstemann, så har ikke merket noe på han angående "puppe-interesse".. 

er det derfor pusen min er blitt borte? hun forsvant for en uke siden og siden har ingen sett henne... hun var tilstede gjennom hele prossessen med førstemann..

Back
Topp