Litt ekkelt, men..

*mamma88*

Betatt av forumet
Jeg og sambo prøver på en baby til, så vi har nå litt sex i ny og ne. Sist nå i helga, testa positivt på EL-test dagen etter. Så til det ekle: Føler at det "renner" utflod hele tia, tynt gjennomsiktig.. Føles ut som at jeg tisser på meg. Er forferdelig ubehagelig, noen som har opplevd dette i forbindelse med starten på graviditeten?

Prøver ikke å tilegne meg graviditetssymptomer her altså, men om dette er vanlig trenger jeg ikke å bekymre meg iallefall.. Gravid eller ei[:)]

Hmm, tror det er noen som kjenner seg igjen i dette ja. Var en tråd om dette nå i dag faktisk. Jeg fikk mer utflod litt lenger ut i svangerskapet sist gang, men er visst mange som får masse utflod i begynnelsen også. Krysser fingrene for deg! [:D]

Jeg kjenner meg ikke igjen dessverre... Er min 5. påbegynnende graviditet nå.

kjenner heller ikke igjen det.... beklager..

Hei mamma 88.
Tror ikke du trenger å bekymre deg.
Hadde en del utflod i beynnelsen jeg også...
Men kommer det ikke også endel utflod i sammenheng med EL?

Jeg hadde mye av det hele første svangerskapet!!! Så er bare å ta det med ro er nok ikke farlig.

Takk for svar! Er nettopp ferdig med sv.permisjonen min, så er ikke det at det haster å bli gravid igjen.. Koser meg med pjokken min jeg[:)]

Syns bare det oppfører seg så rart der nede for tia.. Har vel sin forklaring, samme hva det er[:D]

Back
Topp