Litt ekkelt, men...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Det er jo sånn at fostervannet byttes ut hele tiden. Nå de siste dagene har jeg hatt ekstremt mye utflod, i tillegg til stikkinger og nedpress. Kan dette utflodet ha noe å si på om noe er i gang snart? Evt på fostervannet ? Er bar to og en halv uke igjen til termin, så tenker fødsel med en gang det skjer noe :-P

Tror ikke det er nå vits i å legge så mye i alt som skjer med kroppen. Du vil merke når fødselen er i gang ;)

Har selv mye utflod og sinnsykt mye nedpress å kynnere, men er ikke no vits å gå rundt å tru/håpe på at det er noe tegn på at bebisen kommer før evnt riene setter i gang.

Alt som skjer med kroppen KAN jo være tegn, men lite vits å gire seg opp :p
Fødselen starter når den starter.
Å det vil vi merke :D

Veldig vanlig mot slutten. Har selv fått det sånn nå den siste uka, 3 uker til termin..

Kroppen forbereder seg nok på det som kommer, men når du er i gang, så merker du det.

Kan være at kroppen gjør seg klar, men at det ikke at det trenger å bety noe.

Er litt der selv :P Alt som skjer, blødninger, disse kynnerne var litt annerledes eller dette var litt rar utflod, osv får en til å tenke på modning og slikt :P

Jeg har født før, så er veldig klar over hvordan det foregår;-) men kan bare ikke huske at det var sånn sist, tenker på om det kan være slimproppen som holder på å reise ?! Hørt noe om at den kan gå opptil tre uker før termin, den gikk ikke sist så aner ikke hvordan det er..

Jeg har født før, så er veldig klar over hvordan det foregår;-) men kan bare ikke huske at det var sånn sist, tenker på om det kan være slimproppen som holder på å reise ?! Hørt noe om at den kan gå opptil tre uker før termin, den gikk ikke sist så aner ikke hvordan det er..
Noen går den jo på en gang i 20ukene så kan jo gå kjempe tidlig:) man trenger ikke blø når slimproppen går så kan være det å ja .. Vil tro man merker forskjell på utflod å slimpropp? Er førstegangs så aldri sett slimproppen haha :p

Jeg er 36 + 0, og har selv sinnsykt mye utflod for tiden. Bruker jeg ikke truseinnlegg, renner det nedover leggen nesten. Så ja :P Tenker det er normalt på slutten, tror ikke det er fostervann, for det lukter ikke sånn :P Har også hatt en del nedpress og stikkninger i det siste, satser på det er kroppen som gjør seg klar :D

Jeg er 36 + 0, og har selv sinnsykt mye utflod for tiden. Bruker jeg ikke truseinnlegg, renner det nedover leggen nesten. Så ja :P Tenker det er normalt på slutten, tror ikke det er fostervann, for det lukter ikke sånn :P Har også hatt en del nedpress og stikkninger i det siste, satser på det er kroppen som gjør seg klar :D
Samme her, er avhengig av truseinnlegg:)

Samme her. Ikke bare er det mer utflod men den har også forandret farge og konsistens! :-S nedpress er det mye av her også. Og kynnere kommer mest når jeg er ute og har gått en del og er sliten. Er 35+4, er det ikke litt tidlig at kroppen gjør seg klar nå?

Fikk vite i dag at baby har festa seg, kanskje derfor jeg har kjent mye nedpress.
Avhengig av truseinnlegg her også, jeg kan ikke dusje på kvelden, ha på meg bare morgenkåpe på tur opp i senga, er helt avhengig av at noe "stopper" det som renner ut:P haha, fisj!!

Sniker litt fra mai forumet her :) på min første merket jeg nesten ikke når slimproppen gikk, men med nr 2 gikk den mens jeg satt på do, og det tok maaaaange tørk før jeg var ferdig. Slimproppen gikk med begge 2 samme dag som fødselene

Merket ikke slimproppen sist, har heller ikke merka noe nå, men har så innmari mye utflod, så lurer litt på detta her:P

Back
Topp