Litt ekkelt, men...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
I mitt forrige svangerskap poppet ikke navlen ut.. Det har den heller ikke gjort denne gangen, enda.. Men, i dag da jeg skulle dusje, så jeg at det var mye "tørka vann" i og rundt navlen.. Tenkte med en gang at det har lekket noe gjennom navlen, da jeg er veldig nøye med å vaske og tørke dette området. Noen som vet noe om det? Om det går ann? Ble veldig i tvil her, men har ingen annen forklaring på det.. Så ut som skorpe på et sår, men kunne bare rive det av.. Det var ikke vondt, ikke ubehagelig eller noe..

Bakterieinfeksjon ;)
Få det sjekket hos legen, man får en krem til å smøre på. Og ja, det går an, men bare ved infeksjon så vidt jeg vet!

Hvis jeg skjønte rett hva du mente, så kan det ikke lekke noe gjennom navlen din, det er ingen åpning. Det kan samle seg skitt, svette, vann osv der, og det kan sikkert bli en infeksjon av noe slag, men vask deg med rent vann fra springen og en q-tips, så burde det løse seg av seg selv:)

Sent from my iPad using BV Forum

Var det jeg lurte på, om det faktisk kan lekke noe fra navlen :P haha! Men som sagt, så er jeg veldig nøye å hygiene, i alle kriker og kroker på kroppen så det skal noe til at det har blitt infeksjon av noe slag.. men hvis jeg ser det igjen skal jeg høre med JM eller legen :)

Navlen din er tett, så skal ikke være mulig å komme noe ut der, men det kan være samlet vann, såpe, lo etc løpet av dagen eller etter dusjen :)

Bare tørke det bort :) Med rent vann :)

Back
Topp