Litt dumt spm kanskje..

AB

Forumet er livet
Jeg lagde ei kake til noen og sa en pris til dem. Siden de er nære venner var det ikke allverdens jeg tok ettersom de har hjulpet oss med mye. Men nå har de satt inn penger til meg og det er mye mer enn jeg ba om.. .. Har på et vis lyst til å sende en sms og si takk, men føler det er litt snålt det og..hehe..
(jeg overanalyserer sikkert.. som jeg alltid gjør og derfor spør jeg rare spm her[8|][8D])...

Skal jeg sende ei mld? å hvordan skulle jeg formulert meg så det ikke bare blir rart... eller skal jeg bare ikke si noe..

Jeg ville spurt sånn teit om de hadde betalt for mye[8D] Og så hvis de sa at det var bevisst ville jeg sagt at det var for mye, men takket og bukket[;)][:)]

"Da har jeg fått inn betalinga. Tusen takk - håper dere ble fornøyde!" ..? [:)]

da hadde eg sendt en melding og sagt takk for pengene, men er det ikkje litt mye? Vi ble jo enige om ..... så trenger ikkje så mye!

Eller no sånt.. [:D]hadde vertfall takka!

ORIGINAL: TinyGiny

da hadde eg sendt en melding og sagt takk for pengene, men er det ikkje litt mye? Vi ble jo enige om ..... så trenger ikkje så mye!

samme her.. hadde iallefall takket!

ORIGINAL: TinyGiny

Det hadde jeg gjort.

Back
Topp