Litt deppa nå:/

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Da ringte de fra sykehuset, av de 14 eggene vi fikk ut så var det kun 4 som var befruktet:( for noe dritt!!! Vet jo så godt at man kun trenger 1, men er veldig vanskelig å ikke bli skuffet alikevell:/ håper hvertfall at det er 1 igjen til i morgen så vi kan få sette inn!!

Jeg skjønner at det er skuffende å få såpass få befruktede når man har fått ut mange egg. Men antall egg sier ikke noe om kvaliteten på eggene. Kanskje var det ikke mer enn 4 som var gode nok.

Under vårt første forsøk våren/sommeren 2008 fikk vi ut 11 egg. Kun tre ble befrukta. Det ble satt inn ett egg. Resultatet ble et sunn og flott gutt som har rukket å bli 5 1/2 år.

Har hatt andre forsøk hvor befruktningsraten har vært høyere, uten at jeg har blitt gravid.

Skjønner at det kan være skuffende, men 4 gode egg er bedre enn 10 halvgode ;)

På det tredje forsøket mitt hentet de ut over 30 egg. Husker ikke hvor mange som ble befruktet, men det var få. De satt tilbake to, mens ingen var gode nok til frys.... Resultatet sover ved siden av meg nå!

Så lenge det er egg, så er det håp! Masse lykke til :-)

Skjønner du ble skuffet, men som babyT sier er ikke antallet det viktige. Ved første forsøk fikk vi ut 17 egg, 7 ble befruktet og innsettingsdagen var det bare igjen 2 egg som var for dårlig kvalitet til å fryses. Satt derfor inn begge og fikk to friske tvillinger for 3 år siden. Hold motet oppe! :)

Hærlig med noen gode solskinnshistorier :D føles litt bedre nå!:)
Ja masse lykke til til oss begge i morgen FrøkenUr:) dette går nok bra!!! Dette SKAL gå bra!:D

Back
Topp