Litt deppa for tiden..

Malene85

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!!
Er litt lenge siden jeg har vært her inne nå..har jobba en del og krangla/diskutert med typen om alt mulig..(vi bor ikke i lag enda)virker ikke som han bryr seg noe særlig..er bare jeg som ordner med ting til babyen,han sier bare "d ser vi" eller" vi tar d senere" så er han hele tiden ute å fester og d er alltid jeg som må ringe til han..[:(] føler meg så aleine nå når jeg er gravid,har så mange baller i lufta hele tiden at jeg blir helt utkjørt!
Så hjelper d ikke på d båtforliset uttafor Shetland..kjenner en som overlevde og som er fra bygda..syns d er så trist! da ser man hvor kort livet kan være..og noe så stort kan skje så nært en..så griner nesten annahver dag,for alt mulig! Tenker mye på om noe kan skje med babyen min..leser mye og hører mange fortellinger om folk som får døfødte unger.Har ikke godt av å lese om slikt nei[&:][8|]
Har bare lyst på babyen min i armene mine og kose med den!
Så lurer på om jeg må forberede meg på å bli aleinemamma nå..vet ikke hvor mye jeg orker av alt..
noen som er lei av dissa "dyra" kalla mannfolk??

Sorry jenter! dette blei kanskje litt langt![:-]
men ha en fin dag!

offa... hørtes virkelig ikkje nåke kjekkt ut!! [:(]
så han vil ikkje vera med å delta i svangerskapet ditt ??[:(]  Hm.. ka kan ein gjer med sånne mannfolk då?!?![:'(] *arg*
Eg har og hatt ein periode der eg va driiit redd for ka så kan skje med babyen min... å sett masse sånne døfødte babya.. hatt heilt panikken, men da e vel sikkert mors følelsen og alt så pluttselig komme fram! ;) Så alt går nok bra med babyen din vettu![:D]  Og om du skulle enda opp som alene mor, vil du nok klara deg veldig bra! har nåken vennine så e da, å dei klare seg heilt supert! Men me får håpa på at du ikkje blir alenemor!!  Håpa han finne ut av ting ette kvert.. at da ikkje bare e du så ska og må gjera ting. ( viss eg tolke da rett no då?? kan ver eg missforstår litt.. men då må du bare gi bedkjed asso.hehe)
Jobbe du fullt endo??? Kanskje du kan sjukemelda deg, slappa av og ta godt vare på deg og babyen den sista stondo? da e vertfall utrulig deilgt! [:D]

huff da..[:(] 

sender en go klem og ønsker deg lykke til med "den teite" typen din!

Hei hei!
Nei,han virker liite interesert i alt som har med ungen å gjøre!! jeg som må planlegge å kjøpe inn ting..han sier jobben betyr alt for han da..og meg! men vil ikke være aleinemamma heller! vil ha kjæresten min sånn som han var før!![:(] åååhh..d kan godt hende at d bare er meg som overdriver litt,men vil ikke leve sånn så dette..at han aldri skal ta noe ansvar!
Jobber 50% og d er lannge dager syns jeg,får så vondt i ryggen/bekkenet etterpå,føler at når jeg har komt hjem fra jobb er resten av dagen ødlagt,klarer så vidt å gå på beina da..
og så er jeg gjerne på besøk til venner og handler og lager middag når jeg ikke er på jobb,så sitter nesten aldri i ro nei..og er litt langt å gå når jeg skal handle og,sida jeg ikke har lappen[:-]

Håpe han forandre seg ette kvart! kansje han e litt "redd" ?? e jo masse så ska forandrast i livet dåkas no![;)] Men han vil nok forandra meining te meir da nerme seg termin! trur du ikkje?[;)] Men eg vett koss da kan følast å vera litt aleina om ting egentlig.. føle at han kan øvesjå meg veldig te tider, sån va da vertfall i mitt 1 svangerskap, for de vett liksom ikkje koss da e.. trur kje de klare å setta seg inn i vår situasjon sjikkelig[;)] Mannfolk e rare dyr! Men denna gangen e han faktisk meir behjelpelige.. Men eg trur nåken manna kan ver sån at da ikkje går sjikkelig opp for de før babyen ligge i armane deiras... då blir de pluttselig verdens stoltaste pappa. viss du e me på ka eg meine??

Men ... du har kje lyst å sjukemelda deg då?? slappa litt av de siste mnd??

*stoooor klem te deg vertfall*   Eg ska krysssa fingrane mine for at alt ordne seg for deg!![;)]

uff, det høres ikke bra ut! får lyst til å filleriste han barnefaren litt grundig! han trenger å våkne opp nå da, får jo snart et barn!
nei, sender deg en STOOOOOR klem!!

Hehe..fikk lyst å filleriste han jeg og!! men han har hatt d ganske vanskelig,han var med i ei dødsulykke og mista lappen for litt under 1 år siden,ikke noe fyllekjøring eller noe! så føler på en måte at jeg ikke kan vere sur eller forbanna på han! han fortjener jo d beste! og jeg er der for han hele tiden!! Gir og gir,men virker ikke som jeg får noe igjen heller[:(] og nå trenger jeg d ekstra mye!!Prøver å vere gla og finne på ting og kanskje planlegge en sydentur eller reise på helgatur,men han vil heller vere hjemme..

D kan hende han er litt redd ja,har spurt han,men han sier nei,men han skal vell kanskje vere litt sånn "mann" og matcho å vere tøff..Håper han forandrer seg snart vertfall,kanskje når ungen er fødd og han får holde den for første gang ja..vanskelig dette ja..[8|] 
Har ikke lyst å sjukmelde meg 100% akkurat nå,da har jeg sikkert ingenting å finne på,men kanskje i siste mnd.kommer jeg til å gjøre d,merker d blir tyngre og tyngre ja..
Jobber 50% ja,men sjefen min sier at hun ikke har folk å sette inn,så jeg må gå over 6 timer annahver dag,veldi tungt ja!!![:@] tror kanskje jeg skal ta meg en prat med ho,viss ikke d ordner seg får jeg bare bli 100%sjukmld.for dette går ikke i lengda! Skulle gjerne hatt en som hadde bært handlevarene for meg,men sykkelen er jo av og til go å ha[;)]

Ja,jeg og typen er kjærester,men tenker på å flytte i lag i Juni så da blir vi samboere,har gleda meg helt til nå..nå gruer jeg meg litt..(off *slutt tårer*!![:(]) har aldri følt d sånn,har hatt d kjempefint i de 6 åra vi har vert i lag! nå ser jeg for meg at han kommer hjem fra jobb og sover hele ettermiddagen og fester i helgene,så er jeg og baby ilag va da..uten han..er ikke sikkert d blir sånn,da..men frykter d..

Tusen takk for gode klemmer ivertfall!![:)]

oi ikke så fryktelig kjekt dette her[:@]du må for all del prøve å ikke la det gå utover bebissen i magen.håper han typen din skjerper seg nå snart....stor klem fra meg oxo[;)]

Back
Topp