Litt dårlig samvittighet!!

sunshine91

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Off, får så dårlig samvittighet avogtil...
Sambo vasker å styrer for å holde huset tipp topp, han tar seg av jentungen når han kommer fra jobb å passer på at jeg har det jeg trenger!!
Er selv hjemme hele dagen, egentlig skal jeg lese til eksamen men er alt for dårlig(eksamen 27 mai, å har ikke fått sett i bøkene siden 1.april så det kommer til å gå strålende:-o ) ...ligger bare krøllet sammen på sofaen pga kvalmen:-/ kun oppe å går får å gå på do eller finne mat/drikke, bekkenet er så vondt at det snart tar livet av meg...skulle absolutt vært ute å gått litt forsiktig tur for å lindre litt, men kvalmen blir mye verre av bevegelse så jeg klarer ikke å komme meg ut:-/
Å selv med all klaging å styr er sambo like blid å støttende :-) Må virkelig ha verdens beste samboer <3 :-D
Måtte bare få ut litt :-) hjelper å skrive det ned for å sortere tankene litt :-)

Så bra at du har en forståelsesfull samboer!:) du får bare prøve og tenke at dette er en kort periode og at du må ta vare på deg selv og lille i magen akkurat nå:)

Så snill! Jeg måtte sykemeldt meg fra mine eksamener da jeg spydde i ett sett! Begynner å bli bedre nå :) skal ta eksamen i august. Men du klarer deg sikkert fint, verste som kan skje er at du må ta den på nytt ;)

Høres jo ut som om han også har en flott samboer som gjør sitt beste for å ta eksamen samtidig som du sloss mot kvalmen og bygger en baby til ham of tenker på hvordan han har det. Fordeling av barnepass og husarbeid blir sikkert rettferdig over litt lengre tid.

Får du noe mot kvalmen?

Høres jo ut som om han også har en flott samboer som gjør sitt beste for å ta eksamen samtidig som du sloss mot kvalmen og bygger en baby til ham of tenker på hvordan han har det. Fordeling av barnepass og husarbeid blir sikkert rettferdig over litt lengre tid.

Får du noe mot kvalmen?
får ingenting mot kvalmen nei, har prøvd alt men ingenting som fungerer...så håper bare det gir seg snart :/
orker ikke utsette denne eksamenen, tar to fag for å kunne ta ingenørutdanning fra høsten av, men har ombestemt meg grunnet egen helse(slite så mye med migrene så å konsentrere seg å tenke over tid er ikke bare lett) så skal heller ta barnehagelærer å da trenger jeg ikke de fagene jeg tar nå :P så tar helst eksamenene for å se hva jeg har lært å hva jeg ikke har lært åsså er det jo bare positivt om jeg klarer de :D

Back
Topp