Litt creepy..

Løvemamma

Betatt av forumet
Jeg fant ut her at jeg var 49cm, 3170g da jeg ble født den 8. August kl. 06.12. Snuppa mi var 49cm, 3180g født den 15. August kl... 06.12. Og både jeg og mamma hadde like raske fødsler.

Så likt liksom!! Manglet bare at det skjedde samme dato! Syntes det er litt creepy. ;) Men litt morsomt hvor likt det faktisk er..

Har noen andre her noen sånne likheter? :)

Jeg hadde menstermin så samme dato med storebror og I. Tydeligvis veldig stabile sykluser eller veldig tilfeldig. I. kom 14 dager før, storebror kom 3 uker etter termin. Så de ble ikke født i samme mnd. selv om jeg hadde termin samme dag. Hadde storebror kommet en dag etter så hadde de faktisk hatt en mnd. mellom seg. :P

Ingen slike likheter her.. men eg er i 15 tida på dagen føder :) eg blei født 15.10, eldste er født 15.13 og minste 14.51:)

Har født to ganger. Begge gangene gikk vannet på slaget kl 03.20, natt til mentermin

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lillegutt var nøyaktig like lang og tung som mamma var da hun ble født :P 3330 gram og 51 cm :P

Jeg er født 31.August kl.11.39, min lillesøster er født 2.Juli kl.23.39 :P En annen morsom tilfeldighet i min familie er at oldemor, bestemor, mamma og jeg alle var 23år da vi fikk vårt første barn, alle fikk jente og alle ble født eller hadde termin i August(oldemor hadde termin i August, men bestemor ble født 5.September).

Trym er født på den originale termin datoen til engle hedda mi. Og bestevenninna mi fikk tante gutten på datoen ho kom til på. Så gikk fra en trist dag til en positiv dag.

Jeg fant ut her at jeg var 49cm, 3170g da jeg ble født den 8. August kl. 06.12. Snuppa mi var 49cm, 3180g født den 15. August kl... 06.12. Og både jeg og mamma hadde like raske fødsler.

Så likt liksom!! Manglet bare at det skjedde samme dato! Syntes det er litt creepy. ;) Men litt morsomt hvor likt det faktisk er..

Har noen andre her noen sånne likheter? :)

Åj, det var jo litt morsomt! :D Ingen likheter her, men vi får se når jeg en gang får et barn til :p

Har ikke noe sånn her, men jeg så på TV en gang noe veldig sykt!

Det var en trebarnsmamma som hadde to gutter og en jente som omkom i en bilulykke.
Hun ble (ikke planlagt tror jeg?) gravid rett etter, og på årsdagen til ulykken fødte hun trillinger - to gutter og en jente!

Hun kalte dem opp etter de andre barna, bare at trillingene fikk de andres navn som mellomnavn :)

Har ikke noe sånn her, men jeg så på TV en gang noe veldig sykt!

Det var en trebarnsmamma som hadde to gutter og en jente som omkom i en bilulykke.
Hun ble (ikke planlagt tror jeg?) gravid rett etter, og på årsdagen til ulykken fødte hun trillinger - to gutter og en jente!

Hun kalte dem opp etter de andre barna, bare at trillingene fikk de andres navn som mellomnavn :)
Wow.... Begynner nesten å tru på at dei kom tilbake :p <3 den tanken hadde iallefall beroliga meg i sorgen

Wow.... Begynner nesten å tru på at dei kom tilbake :p <3 den tanken hadde iallefall beroliga meg i sorgen
Ja, ikke sant? :o
Ekkelt, men fint!
Hva er sannsynligheten for trillinger? Og at de kom samme dag OG var samme kjønn?!

Ja, ikke sant? :o
Ekkelt, men fint!
Hva er sannsynligheten for trillinger? Og at de kom samme dag OG var samme kjønn?!
Ja. Synes det var spesielt. ;) fint og fælt på samme tid. Husker mormor fortalte meg at hun hadde hatt søsken som døde og at de ble kalt det samme. Var visst vanlig før i tiden når de mistet flere barn. :(

Ja. Synes det var spesielt. ;) fint og fælt på samme tid. Husker mormor fortalte meg at hun hadde hatt søsken som døde og at de ble kalt det samme. Var visst vanlig før i tiden når de mistet flere barn. :(
åå? Var eg ikkje klarover... Mamma var alltid "nazi" på at ingen av kattane våre skulle ha samme navn, fordi vi skulle vite kva katt det var snakk om når vi prata om dei :P

åå? Var eg ikkje klarover... Mamma var alltid "nazi" på at ingen av kattane våre skulle ha samme navn, fordi vi skulle vite kva katt det var snakk om når vi prata om dei :P
Men så er det ekkelt også?
Jeg er meg liksom, så det hadde vært rart om et søsken skulle fått mitt navn?

Back
Topp