Litt brunaktig blødning uke8+4

sadd

Andre møte med forumet
Hei har hatt litt brunblødning kun på papir når jeg tørker. Er det noen andre som opplevd? Er så redd

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ e ikke like langt på vei som dæ, men mene å huske at æ leste en plass at det ikke e farlig:)
Om det fortsette, så kanskje ta en tur til legen? Kanskje du får en ul for å berolige dæ litt?:)

Så lenge du ikke har smerter og fersk blod i mensen mengde Så skal det gå fint. Ser i hvertfall det er det folk skriver rundt om :-))

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Ufff håper at det gir seg. Har 2 barn fra før men ikke opplevd dette.

Hadde det med gutten...
(Og han ligger i sengen sin og later som han sover nå)

Litt brunlig blod skal vel ikke være farlig, har jeg hørt :)
Men om du er veldig bekymret, vil det kanskje hjelpe å få komme inn til en sjekk hos lege? :)

Jeg hadde både brun og lyserosa utflod i forrige svangerskap, men det gikk helt fint. :)

Har hatt litt begunstige utflod flere ganger denne gangen, men det har ikke kommet friskt blod så da satser jeg på at det er helt ufarlig.

Hadde slik spotting, brunt blod/utflod en gang i uke 6. Kun en dag så har ikke tenkt mer på det

♡02.03.2015♡

Har hatt brunlig utflod når jeg hadde SA for en stund siden MEN det utviklet seg ganske fort og ble litt mer flytende med koagler (sorry detaljer :p) dersom det bare er litt brunlig når du tørker deg hadde jeg ikke vært så bekymret :)

Har fått mere blod idag med litt smerter i magen og litt klumper. For se hvordan det går

Har fått mere blod idag med litt smerter i magen og litt klumper. For se hvordan det går

Uff det hørtes ikke bra ut. Smerte er stort sett ufarlig, blod kan være ufarlig, men kombinasjonen er ikke heldig. Prøv å få deg en legetime og ta det med ro:)

♡02.03.2015♡

Jeg fikk brunaktige småblødninger i uke 9-10 i mitt første svangeskap. Jeg ble bekymret og dro til legen. Ble sendt på ul som påviste ma, men heldigvis er ikke det så vanlig. :) Masse lykke til! Som regel er det jo som mange her sier ufarlig! :)

Jeg fikk brunaktige småblødninger i uke 9-10 i mitt første svangeskap. Jeg ble bekymret og dro til legen. Ble sendt på ul som påviste ma, men heldigvis er ikke det så vanlig. :) Masse lykke til! Som regel er det jo som mange her sier ufarlig! :)

Var det mer enn litt en dag?

♡02.03.2015♡

Ja, hadde det 2-3 dager før jeg dro til legen. Kom veldig lite og var veldig sånn gammelblodig blandet med utflod (sorry detaljer..) Trodde liksom det måtte blø mer dersom noe var galt, men der tok jeg feil gitt :/ Fikk oppfølging neste gang jeg ble gravid, men første ul i uke 7 viste et for lite foster. De neste ukene ville det ikke utvikle seg riktig så da måtte jeg gå og vente på at hjertet skulle slutte å slå for å kunne ta abort. Like før den siste ul'en (som viste at embryoet ikke levde mer) begynte jeg å få samme type brunblodig utflod. Håper ikke jeg skremmer noen :/ tror sånne småblødninger vanligvis er veldig ufarlige :)

Liten blødning 8+3 sist, fikk ul dagen etter som vist en liten baby med bankende hjerte. En liten rift er alt som skal til for å farge utfloden. Lykke til!

Har mye blødning og smerter. Lykke til videre i svangerskapet.

Så trist å lese :(

Back
Topp