Litt brun utflod:(

Oleandra87

Glad i forumet
Eg våkna me litt brun utflod:( Bør eg kontakte legen sjølv om eg har ingen smerte.... Fleire som har opplevd det og har gått bra? Blei dritt redd eg :'(

Jeg hadde rødbrun utflod før helgen. Ikke noe vondt. Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle bli redd og konstaterte med at det er bare livmora mi som vokser. (Men det er min mening og tyding av egen kropp) :)

Jeg hadde rødbrun utflod før helgen. Ikke noe vondt. Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle bli redd og konstaterte med at det er bare livmora mi som vokser. (Men det er min mening og tyding av egen kropp) :)
Ok, offf dette har er ik noko gøy:/ Eg ringte legen og skal inn å ta ei blodprøve og håper på gode nyheter dei neste dagane♡ Kryssa fingrane at alt e bra! :)

Last edited:
Ok, offf dette har er ik noko gøy:/ Eg ringte legen og skal inn å ta ei blodprøve og håper på gode nyheter sei neste dagane♡ Kryssa fingrane at alt e bra! :)
Hvor langt er du på vei? Jeg tolket min fargede utflod slik fordi jeg er 8uker..
Krysser fingre for at det er helt ufarlig :)

Jeg hadde brunlig utflod i uke 4+0 og 4+1 men det gikk bra :) Om det kun er brunt og du ikke har smerter er det sikkert ufarlig, du får se hvordan det utvikler seg. Krysser fingrene for deg :)
Takk for svar, er på legen no og får eg sjå kva ho seie:) Kryssa fingrane at de e ik noko farlig:/

Jeg hadde brun utflod 2 ganger mellom uke 7-8. Ingen smerter, men ble veldig redd. Var på ul på lørdag og der var det et lite hjerte som banket og var så stor som den skulle, alt var bra:) <3 er nok helt ufarlig og det er visst svært vanlig å ha slik spotting når man er gravid.

Jeg hadde brun utflod et par dager og en dag med litt blod og masse smerter for et par uker siden. Fikk ul noen dager etter, og der så jeg hjertet banke :)

Har hatt både brunt, rosa og gul slimete utflod. Ligner EL slim. Hadde til og med litt mer blødning, men UL viste visst liv. Hadde så å si det samme utflodet/blødning med gutten min også. Så går ut i fra at det er normalt. Så lenge blødningen ikke tar seg kraftig opp eller gir smerter så tror jeg ikke man trenger å bekymre seg så mye.

Jeg hadde brun utflod et par dager og en dag med litt blod og masse smerter for et par uker siden. Fikk ul noen dager etter, og der så jeg hjertet banke :)
Har hatt både brunt, rosa og gul slimete utflod. Ligner EL slim. Hadde til og med litt mer blødning, men UL viste visst liv. Hadde så å si det samme utflodet/blødning med gutten min også. Så går ut i fra at det er normalt. Så lenge blødningen ikke tar seg kraftig opp eller gir smerter så tror jeg ikke man trenger å bekymre seg så mye.
De gjekk ik bra dessverre :/ Blør veldig masse og hcg sank til 24 :/ So de e nok ein sa :(

Back
Topp