Litt blødning igjen:p

Funnyt

Betatt av forumet
I dag tidlig kom det litt blod igjen, ingen smerter, men kjenner jeg blir kjempe bekymret:( har fått legitime nå halv tre... Håper ho kan ta ultralyd da og at ho ser hjerterytme....

Uff, lykke til! Ser ut som det er mange på forumet her om dagen som opplever dette. Krysser fingrene for deg!:)

♡02.03.2015♡

Uff, håper det går bra! Lykke til :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk også plutselig blødning i dag. Sitter nå å venter på undersøkelse hos gyn poliklinikk på sykehuset. Er veldig bekymret og redd. Håper bare det er en liten uskyldig blødning. Før i dag så hadde jeg aldri hørt det var vanlig med en liten uskyldig blødning i svangerskapet. Men glad jeg fant ut det i dag og at det bare er det...

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff ikke kjekt :( Masse lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk heldigvis rask hjelp. Ved undersøkelse kunne de se at blødninger vertfall ikke kom fra livmor og derfor ikke fare for SA. Ved ul var babyen fortsatt der og hadde vokst slik den skulle og hjertet banket sterkt og normalt. Er veldig glad og lettet. Men kjenner den bekymrings følelsen ikke lar slippe på seg..

I dag tidlig kom det litt blod igjen, ingen smerter, men kjenner jeg blir kjempe bekymret:( har fått legitime nå halv tre... Håper ho kan ta ultralyd da og at ho ser hjerterytme....
Masse lykke til. Håper det gikk bra med deg også

Lykke til! Det er nok bare en uskyldig blødning..

Back
Topp